Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, har sett mange med joggesko. Bare syns det er litt synd med den nydelige arvebunadenHer så jeg de fleste gikk i joggesko under bunadene. Enkelte med ballerinasko.
Bunaden er ikke sort, tror det er hvite strømper til.Svarte joggesko? Nike har sikkert![]()
Tror vi alltid har pent værSom lita gikk vi stort sett i vintersko, votter og vinterklær + 17. mai klærne i tog, så det var ikke så nøye... (i mine barndomsminner snør det hver eneste 17. mai...)
Om de skal gå selv i hele toget, og det er ett stykke, så er det vel viktigst at de har ok sko å gå i? Mørke ballerinasko kan jo fungere, men de også blir vonde om man går langt. er ikke så farlige om de er sorte egentlig, så lenge de er litt nøytrale. Mørkebrune kan fungere like fint.
Jenta mi hadde joggesko i fjor i år blir det "strikkesko" hvis dere vet hva det er [emoji6]

Uansett hvilken farge bunaden er, er jo bunadssko normalt sett svarte, så hvorfor er svarte sko uaktuelt?Tror vi alltid har pent vær [emoji14]
Selvsagt skal skoene være gode, men helst litt pene også. Og sorte er aktuelt, bunaden er lys. Og så må skoene bli brukt litt før selve dagen , så vi slipper gnagsår. Forhåpentligvis.
De er uaktuelle fordi hun ikke kommer til å bruke skoene igjen. Så vil ha sko som blir brukt resten av sommeren.Uansett hvilken farge bunaden er, er jo bunadssko normalt sett svarte, så hvorfor er svarte sko uaktuelt?
Jeg har stort sett kjøpt bunadssko til mine som er greie å gå i. Men et år svarte støvler ;-)
Eldstemann har begynt i korpset nå, i år er det ikke uniform men fra neste år av skal han gå i uniform så da er det vel svarte sko som skal være gode å gå i som er tilbehør og det hadde jeg nok brukt til bunad og festdrakt også
Mine unger har ikke bunad da, de har bare festdrakt.
Aha.. Er det gode sko?Sånne. Heter visst strikk sko![]()