Føler meg som en hval

Vanillatwin

Elsker forumet
Er så oppblåst [emoji20] føler meg som dritt! Håret er helt på bærtur og alt av klær strammer og magefettet buler ut overalt [emoji85][emoji85][emoji85] #sutre #sutre

Jadda! Har tatt fram mammabuskene mine og går i kosebukse når jeg kan. Det hjelper masse. Føler meg ikke like oppblåst. Ser at fettet har flyttet seg ned på hoftene og magen så gleder meg bare til jeg stolt kan vise frem en babymage jeg nå...

Word! Legg til stadig nye småkviser, så er looken komplett. [emoji13]

Word! Legg til stadig nye småkviser, så er looken komplett. [emoji13]

Her også!! Har fått rundt hele ansiktskanten [emoji20] synes det er fælt å skulle begynne å klage allerede nå! Men dette er ikke det jeg så for meg når jeg ville bli gravid [emoji13]

Mammatights ble kjøpt for flere uker siden. Håret er fett en dag etter vask. Jeg har en hudsykdom som hete rosacea å haka å høyre kunn er rød/lilla å nese å venstre kinn rødt. Panna full av røde kuler som ser ut som kviser. Slutta å dra ut fordi jeg syns det er grusomt å være sånn. Sminke får huden til å brenne å blir enda verre dagen etter. Når jeg har anonsert at vi venter varn kan jeg endelig si hvorfor å tørre å ut blandt venner igjen

Jeg føler meg som en dass. Er så kvalm, men nå et det bare spising som hjelper på kvalmen, så jeg eser ut. Hele kroppen føles kvapsete, håret er fett, jeg orker ikke trene og føler meg motbydelig. Jeg håper at det blir bedre etterhvert, nå orker jeg knapt at mannen tar på meg.

Føler meg også som en hval. Kroppen har forandret seg mye. Trøttheten har kommet, og bekkenløsningen er på vei tilbake.
I går ble jeg utslitt etter en rolig spasertur på 3 km. Skulle ikke tro det var samme kroppen som perset på 10 km for knappe 3 mnd siden. Jeg har gått opp 5 kg siden januar (gikk opp litt også før jeg ble gravid). Alle klærne strammer. Babymagen begynner å komme frem, men det er en måned til
jeg kan vise den. Så nå må jeg være kreativ for å skjule den.

Hadde jeg ikke vært gravid, så kunne jeg blitt deprimert av dette. Men jeg holder meg oppe ved å tenke at dette er en kort periode av livet mitt, og at formen og overskuddet kommer tilbake senere. Jeg begynner allerede å glede meg til lange turer med barnevogn :)

Samme her ! Men akkurat nå bare elsker jeg hvert og ett av symptomene ❤
Ja! Jeg har vært kvalm i en evighet, så plutslig gikk det over, og jeg ble litt skeptisk, men nå kom den brutalt tilbake :bored::smiley-bounce016 Trodde jeeg aldri skulle bli så glad for det! Haha

Back
Topp