Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var innom, fant ingenting.Tror Lindex har.
Jeg vet bare om h&m, barnas hus og kanskhe babyshop? Er ikke sikker på babyshop.Hvilke fysiske butikker fører mammaklær? Vet Hm gjør det. Prøvde se innom kappahl, men fann ingenting. Medium liten by forresten
Har barnas hus mammaklær? Tror ikke jeg har sett det før, men har heller ikke sett så nøye etter.Jeg vet bare om h&m, barnas hus og kanskhe babyshop? Er ikke sikker på babyshop.
Ja, er hvertfall der jeg har vært [emoji16]Har barnas hus mammaklær? Tror ikke jeg har sett det før, men har heller ikke sett så nøye etter.
Finner ikke noe om det på nett, men får ta meg en tur innomJa, er hvertfall der jeg har vært [emoji16]
TakkJeg har bestilt på nett fra zalando og ellos[emoji1360] Gratis retur hvis det ikke passer så det er knall! Masse fine hverdagskjoler som er greie å amme i også!
Takk![]()
Bukser også? Jeg gjorde det samme selv, men bukser og strømpebukser måtte jeg ha gravidtypeBrukte aldri mammaklær (bortsett fra ammetopper) med første.. kjøpte bare de vanlige klærne jeg brukte i større str [emoji4]
Bukser også? Jeg gjorde det samme selv, men bukser og strømpebukser måtte jeg ha gravidtype
Bruker kun tights [emoji23] en sjelden gang olabukse, men aldri når jeg var gravid [emoji23]
Da er det ikke noe problem nei Jeg bruker kun dongri, og da hadde jeg ikke hatt sjans til å bare å gått opp en (eller fem) str. Spesiellt da jeg på slutten var enormBruker kun tights [emoji23] en sjelden gang olabukse, men aldri når jeg var gravid [emoji23]