Mammaklær

Ranja

Betatt av forumet
Hvilke fysiske butikker fører mammaklær? Vet Hm gjør det. Prøvde se innom kappahl, men fann ingenting. Medium liten by forresten

Jeg bestilte sist fra HM sin nettbutikk, så mye større utvalg av de super stretch dongeriene enn i butikken her[emoji28] ellers bestiller jeg litt på mamalicious.com. Masse fint der[emoji2]

Jeg har bestilt på nett fra zalando og ellos[emoji1360] Gratis retur hvis det ikke passer så det er knall! Masse fine hverdagskjoler som er greie å amme i også!

Brukte aldri mammaklær (bortsett fra ammetopper) med første.. kjøpte bare de vanlige klærne jeg brukte i større str [emoji4]

Brukte aldri mammaklær (bortsett fra ammetopper) med første.. kjøpte bare de vanlige klærne jeg brukte i større str [emoji4]
Bukser også? Jeg gjorde det samme selv, men bukser og strømpebukser måtte jeg ha gravidtype

Bruker kun tights [emoji23] en sjelden gang olabukse, men aldri når jeg var gravid [emoji23]

Med tights er det nok ikke noe problem å bare gå opp en str nei[emoji6] Jeg går alltid med dongeribukser, så da er det litt mer behagelig med mammabukser hvor ikke knappen strammer på magen/blæra[emoji1360]

Bruker kun tights [emoji23] en sjelden gang olabukse, men aldri når jeg var gravid [emoji23]
Da er det ikke noe problem nei Jeg bruker kun dongri, og da hadde jeg ikke hatt sjans til å bare å gått opp en (eller fem) str. Spesiellt da jeg på slutten var enorm

Jeg ga vekk en mammabukse til gravid vennine.

Uken etter hadde jeg positiv test så nå må jeg kjøpe ny.

Lindex har innimellom, typ eit stativ med litt bukser og kjolar.

Ser også at større babyutstyrs-butikkar ofte har ein liten avdeling med mamma- og ammekle.

Back
Topp