Bekymret.. forvirret.. hele pakka

Daisy93

Blir kjent med forumet
Jeg klarer liksom ikke å føle meg gravid.. tross I 6 positive tester..
Har ikke hatt noen symptomer utenom varme.. og litt såre nipper.. men nå er jeg bare varm og stressa! Vurderer å dra på tidlig ultralyd bare for å få det litt ut av hodet! Tror ikke jeg holder ut med dette i 10-12 uker til..[emoji22] Noen andre i samme båt? Hva gjør du?

Har ikke hatt noen symptomer utenom varme.. og litt såre nipper.. men nå er jeg bare varm og stressa! Vurderer å dra på tidlig ultralyd bare for å få det litt ut av hodet! Tror ikke jeg holder ut med dette i 10-12 uker til..[emoji22] Noen andre i samme båt? Hva gjør du?

Er vel litt i samme båt som deg. Men har tatt digitale med ukes indikator og fikk 3+ idag, og er 5+3/4. Og slapper mye mer av[emoji204] men blir nok til å ta en tul i uke 7+0 eller 8+0

Er jo såpass tidlig enda at symptomene kan fort komme i hopetall. Prøv å hold deg opptatt og slapp av er nok det man kan gjøre. Gravid er du [emoji8]

Prøv bare å ta det rolig[emoji5] og stol på testan, evt dra å ta blodprøve. Treng ikke å være en negativ ting at du ikke har symptoma[emoji8] kose deg me kvalmfrie daga[emoji2]

Sier det samme som de over. Bare slapp av og nyt symptomfrie dager [emoji173] For når du får symptomer skulle du ønske at du ikke hadde dem [emoji12]

Jeg føler litt likt. Jeg har nærmeste ingen symptomer og føler meg ikke gravid. Jeg har tatt maange tester som viser god stigning men det har liksom ikke sunket ordentlig inn ennå. Jeg vurderer også tidlig UL i uke 8 bare for å se at det faktiske er noe der!

Jeg ble dog litt beroliget av å få 3+ på digital så det kan du jo vurdere :)

Jeg føler litt likt. Jeg har nærmeste ingen symptomer og føler meg ikke gravid. Jeg har tatt maange tester som viser god stigning men det har liksom ikke sunket ordentlig inn ennå. Jeg vurderer også tidlig UL i uke 8 bare for å se at det faktiske er noe der!

Jeg ble dog litt beroliget av å få 3+ på digital så det kan du jo vurdere :)
Tror ikke du heller må beskymre deg så mye, det og ikke ha sypmtomer enda kan du jo bare være glad for [emoji4] Forrige svangerskap var jeg veldig svimmel, men jeg følte meg fortsatt ikke gravid. Er nok det at dere må få litt tid til og fordøye det og bli vandt med denne tanken [emoji85] Gravid er dere jo når dere har fått mange posutive tester [emoji173]

Sist fikk jeg ikke symptomer før i uke 7. Var bekymret og gikk å venta på at de skulle komme, og når de da først kom så angra jeg på at jeg ikke hadde nytt tiden bedre de ukene jeg ikke hadde symptomer[emoji23] Så jeg tenker du bør prøve å slappe av og nyte tiden nå, symptomene kommer nokk snikende etterhvert[emoji177]

De kommer nok raskt nok skal du se, og da gleder du deg til de forsvinner. Sist gang begynte jeg så vidt å bli litt uggen i uke 7, fra og med uke 8-18 spydde jeg daglig og var plaga med blodtrykksfall og besvimelse. Håper på et litt bedre svangerskap den gangen her, men ser ikke helt lovende ut da jeg har begynt å kjent på litt kvalme allerede

Lite plager her også, men det er jo like normalt som de som plages veldig :)
Jeg har nettopp hvert på tul og der var det en bebis med bankende hjerte :) Går så fint så!!

Forstår du er bekymret, og at det er lettere sagt enn gjort, men prøv å nyt at du føler deg såpass pigg. Det er like normalt å være uten symptomer, som det å ha symptomer. :)

God påske!

Back
Topp