Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk tlf av lege med resultat av hcg og da sa hun bare at jeg bestiller time når jeg nærmer meg 12ukerJeg ser det er mange som har første time nå snart. Er det så forskjellige praksis? Jeg har alltid hørt at første kontroll ikke er før uke 12 og at legen ikke vil ha deg inn før det så jeg har ikke stresset med det.
Jeg fikk tlf av lege med resultat av hcg og da sa hun bare at jeg bestiller time når jeg nærmer meg 12uker![]()

Husker noen når man kan høre hjertelyd med doppler? Tenker å bestille jordmortime den uken kanskje
Da jeg var på første time (uke 12) hos legen da jeg ventet jenta mi, ville hun ikke lytte etter hjerteslag da hun ikke ville at jeg skulle bli bekymret hvis man ikke hørte noe enda. Så ville kanskje ventet litt over 12ukerHusker noen når man kan høre hjertelyd med doppler? Tenker å bestille jordmortime den uken kanskje
Jeg skal bestille tidlig time til jm. Dette er fordi jeg fikk en kraftig rift forrige gang, og fikk beskje av fysio at jeg må ha keisersitt. Jeg blir veldig stresset av tanken på dette, og trenger og snakke med jm for og høre hva hun mener om dette [emoji4]Dere som har time hos lege før uke 12: er det noen spesiell grunn til det?