Tror jeg skal inn her...

Mamma til N ♡

Forelsket i forumet
Hei alle sammen!

Etter en SA i romjulen, fikk jeg plutselig en positiv test i går kveld. Dette var ikke helt planlagt, da vi skulle vente med prøvingen til at babyen kom i 2018. En kveld der vi ikke var helt forsiktig har endt opp med at planene er endret. Veldig koslig [emoji173][emoji272] Termin 15.desember! [emoji7][emoji8][emoji5]

Nå er vi spent på å se om spiren klamrer seg fast, jeg er veldig redd det skal gå dårlig denne gangen også!

Gratulerer til alle andre også [emoji9]

Gtatulerer så mye, og velkommen [emoji4] håper det går bra denne gang [emoji173]

Gratulerer så mye[emoji7] 2018 baby var "planen" her også, men jeg er i grunn veldig glad for at ting ikke gikk sånn som jeg trodde[emoji1]

Gratulerer så mye! Vi planla også en 2018 baby, men disse babyene kommer når de vil og desember er en vakker måned å bli født inn i :) <3

Hei alle sammen!

Etter en SA i romjulen, fikk jeg plutselig en positiv test i går kveld. Dette var ikke helt planlagt, da vi skulle vente med prøvingen til at babyen kom i 2018. En kveld der vi ikke var helt forsiktig har endt opp med at planene er endret. Veldig koslig [emoji173][emoji272] Termin 15.desember! [emoji7][emoji8][emoji5]

Nå er vi spent på å se om spiren klamrer seg fast, jeg er veldig redd det skal gå dårlig denne gangen også!

Gratulerer til alle andre også [emoji9]
Gratulerer! Samme termin som meg Vi hadde også planlagt 2018 baby, pga mye som skjer i desmeber-februar her og jobb. Men vi har visst bomma litt på el Men er mer fantastisk overraskelse finns ikke, så får alt annet bare bli som det blir❤

Gratulerer så mye! For vår del ønsket vi en 2017 baby og fikk det til på siste sjanse [emoji85] jeg har så mange venninner som får i 2017 og svigersøss får 8 uker før oss [emoji5] lykke til [emoji173]️

Gratulerer! Samme termin som meg Vi hadde også planlagt 2018 baby, pga mye som skjer i desmeber-februar her og jobb. Men vi har visst bomma litt på el Men er mer fantastisk overraskelse finns ikke, så får alt annet bare bli som det blir[emoji173]
Ja, helt sant! [emoji7] Det er en gave uansett når den kommer

Back
Topp