Skravletråd april

Klokken er snart helg. Og da dukket det evige spørsmålet opp. Hva skal vi ha til middag?? :inpain:
Ifølgje resten av landet er det to valg på fredager
1. Taco
2. Pizza
Vi kjørte flesk og duppe, har hatt lyst til å prøve det lenge :)

Eldste løp 4 runder ! Samla inn gode 600 kr hu da [emoji7] #barnekreftforeningen

Også i lokalavisa vant bildet mitt mnds bilde. Vant i november også. Så da får jeg gavekort på 500 kr i sentrum pga det :D

Også har jeg kjøpt kinobilletter til Thr Boss Baby med mine to søte små som premie.

God start på påsken [emoji7][emoji7][emoji7]
Ja, det kan vi kalle ein bra start på ferien :)
Og så flink dotter di var! :D

Takker så masse :D Kjempestas for hu og oss [emoji7]

Da har vi kommet hjem etter The Boss Baby. Var veldig kjekk og morsom. Jeg lo sikkert mer enn barna [emoji14]

Hnm, ikkje dumt :) Lurer på om eg slipper unna med det i år, første dagen tilbake frå mammapermisjon er på 30årsdagen min så då kan det hende det forventes 3-etasjes kake [emoji14]
Haha. Ja det krever 3 etg kake:P Neida. Is er kjempe godt det også

Hvem får rett. Jeg som sier mannen finner ungene dillende på badet eller de som sier han ikke gjør det for de skal legge seg fint I kveld?

De ble sendt opp fra badet (puttet alle tre i badekaret) ca 1910, vel. Via rommene sine for å ta på pysj før de skulle spise og legge seg.

Mannen tar båten 2015. 10 minutter å kjøre hjem. Pluss at han trolig stopper på butikken for vi har ikke hundeposer.

De er på badet nå
Vært der en stund...

Arrggg!!!
Den nye Lambi-reklamen.

Hvor i svarte blir det av den siste babyen?
Det er 3 stykker i første bilde, etter lammet kommer er det bare 2.
Er det den ene babyen som er forvandlet til et lam?

Noen mener vi ikke er nok folk til å spille serie i år så jeg er litt sur
Måte på hvor mange man forventer å ha med på laget

Back
Topp