Skravletråd april

Da er det på tide å komme seg til sengs og få sovet og bli frisk :) håper du har sovet godt i natt.
Kunne liksom ikke helt gå å legge meg kl 17 når jeg kom hjem heller :P
Sov veldig godt i natt :)

Eldste løp 4 runder ! Samla inn gode 600 kr hu da [emoji7] #barnekreftforeningen

Også i lokalavisa vant bildet mitt mnds bilde. Vant i november også. Så da får jeg gavekort på 500 kr i sentrum pga det :D

Også har jeg kjøpt kinobilletter til Thr Boss Baby med mine to søte små som premie.

God start på påsken [emoji7][emoji7][emoji7]

Eldste løp 4 runder ! Samla inn gode 600 kr hu da [emoji7] #barnekreftforeningen

Også i lokalavisa vant bildet mitt mnds bilde. Vant i november også. Så da får jeg gavekort på 500 kr i sentrum pga det :D

Også har jeg kjøpt kinobilletter til Thr Boss Baby med mine to søte små som premie.

Så flink hun var! Godt gjort:)

Wow, snakk om vinner flaks da! Vinne aldri noe jeg.

Heldige. Den har jeg og så lyst å se. Den ser jo så morsom ut.

Så flink hun var! Godt gjort:)

Wow, snakk om vinner flaks da! Vinne aldri noe jeg.

Heldige. Den har jeg og så lyst å se. Den ser jo så morsom ut.
En runde er 1.1 km og de får 30 min på seg. Kjempestolt jeg. Spesielt når hu hater å løpe [emoji7]

Vært litt heldig ja [emoji7]

Skal si ifra om den var god jeg etter kinoen :D

Den skal vi se tirsdag

Så flink hun var:D

Den filmen skal vi også se en av påskedagene. Ser hysterisk morsom ut;)

En kopp kaffe, så er det ut. Minsta bare elsker å være ute nå som hun kan ha lettere klær på seg.
-mamma? Kan jeg bare ha jakke og pannebånd?

:love7 Søtnosen min elsker vår

Hva er det dere driver å stemmer på egentlig?
Korpset til min sønn på trehundreognoeene plass på omoklubbkasse.no sin konkurranse om å vinne nye drakter. De trekker noen hver uke i tillegg til at topp tre vinner. Topp tre blir vi ikke. Men uniformer trenger korpset. De har kjøpt nå til korpset da. De har 15 aspiranter som skal ha også....

Hva er det dere driver å stemmer på egentlig?
Korpset til min sønn på trehundreognoeene plass på omoklubbkasse.no sin konkurranse om å vinne nye drakter. De trekker noen hver uke i tillegg til at topp tre vinner. Topp tre blir vi ikke. Men uniformer trenger korpset. De har kjøpt nå til korpset da. De har 15 aspiranter som skal ha også....

Det alene vil koste mer enn hva prispengene fra omo utgjør...

Snuppa som ikke liker sko gikk ute i dag. Og la ivei. Ned bakken. Skrubbsår på nesen.

En runde er 1.1 km og de får 30 min på seg. Kjempestolt jeg. Spesielt når hu hater å løpe [emoji7]

Vært litt heldig ja [emoji7]

Skal si ifra om den var god jeg etter kinoen :D
Det er jo kjempe bra, 4,4 km når man ikke liker å løpe er bra.

Hahaha, det må du gjøre.

Hos oss er det noen som bare kjøper noen bokser is, nonstop og sjokoladesaus.
Folk blir kjempeglad for det også :) (jeg gjør det noen år, har ikke utystyr til å bake masse fancy kaker om dagen).
Hnm, ikkje dumt :) Lurer på om eg slipper unna med det i år, første dagen tilbake frå mammapermisjon er på 30årsdagen min så då kan det hende det forventes 3-etasjes kake [emoji14]

Back
Topp