Ikke vite kjønn

Skal vite hvis lille vil vise oss <3 og det håper jeg, for dør av nysgjerrighet [emoji23]

Tror ikke vi vil vite, men vi vingler litt begge to... [emoji14]

Vi skal ikke vite det. Jeg ville vite det, han vil ikke og nå er jeg på hans side. Hanes argumenter har vært gode [emoji13]

Styrelederen vår fortalte i går at de ikke visste med nr 2. For de "trengte ikke" i følge kona, alt var likt med nr 1, så hun var overbevist om at de fikk en gutt til, men ut kom en jente. Så den magefølelsen er ikke alltid til å stole på, hehe. Hadde jo vært litt spennende, men kan vi så vil vi :)

Jeg vil egentlig ikke vite.
Men etter to jenter så har vi såååå mye klær og ting, at jeg tenker det blir litt tåpelig å bruke masse penger på kjønnsnøytrale ting om det viser seg å komme en jente til (noe jeg har på følelsen). Så har bestemt oss for å vite, så sant muligheten er der.

Uff, jeg har egentlig ikke lyst, men mannen vil gjerne, så da blir det nok til at vi får vite det tror jeg

Jeg gleder meg så innmari til å få vite det!
Føler at det er en gutt, men det kan selvsagt være ønsketenkning. Er vi heldig så har vi en usjenert liten krabat som vil vise oss på ul rett over påske

Jeg ønsker å vite. 1. Fordi jeg ar alt for nysgjerrig til å la sjansen til å få vite det gå fra meg. 2. Fordi vi behøver å handle inn endel utstyr (kvitta mg med ganske mye siden vi egentlig trodde vi var ferdige) og da vil jeg gjerne slippe å kun leite etter kjønnsnøytralt, spesielt når det gjelder klær.

Gleder meg masse til å se den lille på UL og forhåpentligvis få vitte om det er en lillebror eller lillesøster i vente! :)

Vi skal ikke vite det, har en gutt og en jente fra før så da spiller det ingen rolle [emoji4] litt spennende også å ikke vite [emoji4]

Om vi kan så skal vi vite.
Mannen min tror denne gang det er jente, mens jeg tror gutt denne gangen også. Samme symptomer som første som var futt for , bare mye mer sulten hele tiden nå og har voldsomt lyst på appelsinjuice og helmelk.

Vi vil ikke vite. Jeg gjorde en avtale med mannen når jeg var gravid nr 1 da jeg ville vite og mannen ikke ville vite så med nr 1 bestemte vi oss for å få vite og nå med nr 2 skal vi ikke vite...

Vi har masse nøytrale ting fra nr 1 da det var så masse fint i farger i butikken på den tiden. Så vi har masse hvitt, brunt, gult, blått, grønt, rødt og litt lilla. Vi fikk en jente så alle klær som vi fikk etter fødselen var så klart rosa så vi har klær til babyen i magen i strl 0-3 mnd. Hvis det blir en jente trenger vi ikke kjøpe noenting, men hvis det blir en gutt må jeg nok shoppe litt etter et par barselsuker hjemme i fred og ro [emoji173] Helt ærlig så er jeg overraska over hvor lite jeg bryr meg om hvilket kjønn det er. Jeg kunne bare ikke brydd meg mindre om det er en gutt eller en jente og hvem enn som gjemmer seg i min lille hule er så hjertelig velkommen når den tiden kommer [emoji173][emoji173]

Vi skal ikke vite det. Jeg ville vite det, han vil ikke og nå er jeg på hans side. Hanes argumenter har vært gode [emoji13]
Hvilke argumenter da? Hehe

Vi skal ikke vite det, har en gutt og en jente fra før så da spiller det ingen rolle [emoji4] litt spennende også å ikke vite [emoji4]
Spiller ingen rolle her heller, altså det er jo det det er [emoji23] men nysgjerrig fordet [emoji3]

Jeg vil egentlig ikke vite.
Men etter to jenter så har vi såååå mye klær og ting, at jeg tenker det blir litt tåpelig å bruke masse penger på kjønnsnøytrale ting om det viser seg å komme en jente til (noe jeg har på følelsen). Så har bestemt oss for å vite, så sant muligheten er der.

Vi skal ikke kjøpe noe klær før ungen er ute :happy: man får tak i masse klær på dagen så da kan vi godt vente med å vite :happy:

Back
Topp