Nei, må spare opp litt urinHar du fått tatt den digitale testen?Håper alt er bra med spiren. Lykke til, sender deg en klem.
![]()

klarer jo nesten ikke holde meg fra å løpe på do ofte, så litt vanskelig 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, må spare opp litt urinHar du fått tatt den digitale testen?Håper alt er bra med spiren. Lykke til, sender deg en klem.
![]()

klarer jo nesten ikke holde meg fra å løpe på do ofte, så litt vanskelig 
Må innrømme at det var litt godt at vi var flere som kjente på samme følelse ❤ håper vi alle våkner med god følelse i morgen![]()
Får håpe det roer seg og blir bedre [emoji4] ikke noe godt å ha det slik!!
Det var litt "godt" å høre at ikke bare jeg har det presset og ubehagetHar hatt en sånn følelse jeg også i dag. Press og ubehag. Men blør ikke, å har ikke vondt. Så tenker det er livmor som strekker seg.
Takk for gode ord, nå skal vi gå hele veien sammenJeg er 5+4 og har ingen symptomer i det hele tatt! Bortsett fra uren hud, det får jeg hver gang jeg er gravid[emoji23] men forige gang hadde jeg det nett likt frem til uke 8, å da hadde de stopt opp i uke 4[emoji31] så jeg er livredd for at det samme skal skje igjen.. men denne gangen har jeg klart å fokusere på litt andre ting! Det hjelper på[emoji173]️ krysser fingrene for deg!!! Alt er nokk bra med spiren din[emoji173]️[emoji173]️

Seeee5+3 Idag, og hCG har økt som den skal, kan det virke som
Nå skal jeg roe meg og er ferdig med å teste, så håper jeg at det går hele veien
![]()
Så godt! Er nok veldig fort gjort å stresse seg opp [emoji53]
Hurra!! Så koselig å se testen din [emoji4][emoji4]

Se der jaSeeee5+3 Idag, og hCG har økt som den skal, kan det virke som
Nå skal jeg roe meg og er ferdig med å teste, så håper jeg at det går hele veien
![]()
Har du bilde?elsker bilder av positive tester, jegMåtte ta en test jeg også nåto klare streker så jeg får prøve å slappe av

Ja ikke lett å slappe av altså. Er 4+4 i dag å syns dagene går alt for sakte frem til 12 ukerHar du bilde?elsker bilder av positive tester, jegman kan si det så mye man vil til andre om å slappe av, men det er veldig vanskelig når det gjelder en selv, men jeg er sikker på at du bare kan slappe av
![]()
Så fin test daJa ikke lett å slappe av altså. Er 4+4 i dag å syns dagene går alt for sakte frem til 12 uker
tiden går altfor tregt ja!Hadde ingen symptomer før 2 trimester forrige gang. Så trenger ikke være noe selv om du ikke kjenner noe. Håper alt går bra [emoji173]Idag har jeg en dårlig følelse i magen, og aner ikke hvorfor. Jeg har en trykkende/pressende følelse nederst i magen, skikkelig ubehagelig! Ellers har jeg (bortsett fra litt kvalme tidligere idag før mat) ingen symptomer lengre, alle er borte![]()
Jeg klarer ikke å få ristet av meg den dårlige følelsen heller! Jeg har mottatt den siste digitale, men tør ikke ta denlivredd for å fortsatt få 2-3.
Noen andre som opplever noe av det samme?
Seeee5+3 Idag, og hCG har økt som den skal, kan det virke som
![]()
Hadde ingen symptomer før 2 trimester forrige gang. Så trenger ikke være noe selv om du ikke kjenner noe. Håper alt går bra [emoji173]
Nå skal skuldrene senkesJippiii[emoji322] Håper du klarer å senke skuldrene nå[emoji173][emoji1374]