>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Jupp !Ja det må jo være rettferdig![emoji41]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp !Ja det må jo være rettferdig![emoji41]
Han får vel karakterer på det [emoji14] Så skal han lage middag da. TacoHihi, så flink gutt hun har![emoji2]
Mmm..Jeg kjøper den hos forever living. Men så lenge du kjøper konsentrert lavendelolje. Så kan du nok kjøpe det hvor som helst.
Apoteket kanskje?
Tilbake ! Ikke kvitt meg lenge [emoji23]God tur[emoji2]
Taco, det er det lenge siden vi har hatt.Han får vel karakterer på det [emoji14] Så skal han lage middag da. TacoGleder meg til mine er så store at det skjer her også [emoji23][emoji7]
Er så godt også detTaco, det er det lenge siden vi har hatt.
De andre i familien bruker slikt "lefse-skjell".Er så godt også detOm man tar det i lefse, skjell eller bare som salat [emoji7]
Ikke dumt det daDe andre i familien bruker slikt "lefse-skjell".
Jeg tar 1/2 paprika i ovnen på 190 grader i 15 minutter slik at den blir myk og bruker den som skjell siden jeg generelt sett ikke spiser så mye karbohydrater
Ja det kan væreMmm..
Og kanskje på BodyShopp??
Får lete litt rundt
Mmm...Ikke dumt det daSøstra mi huler ut en squash og gjør det samme.
![]()
Takk for advarselen.Ja det kan væreMen forbered dere. konsentrert lavendel lukter ikke godt
Ikke vondt vondt heller, men langt i fra det assosierer med lavendel.
har ca 5-10dl i en bolle. Og ca 10 dråper oppi vannet.Takk for advarselen.
Har du det i en skål med litt vann, eller lar du bare flasken stå åpen på rommet?
Tusen takk, får prøve det neste ganghar ca 5-10dl i en bolle. Og ca 10 dråper oppi vannet.
Mye man kan finne på egentlig. Bare man våger å prøve nyttMmm...
God ide, kanskje jeg skal prøve det en gang.
Har også laget osteskjell et par ganger, men ble litt lei det
Det har jeg ikke noe problem med når det kommer til matMye man kan finne på egentlig. Bare man våger å prøve nytt![]()
Ses senere da. Middag på gang her også nåDa logger jeg av for en stund.
Besøk og middag på agendaen![]()
Stilig daJeg lover dere, dette er bare en stabel, ikke noe annet [emoji14]
![]()
Bare at etter jeg fylte den med vatt ligner den mer på en diodo, og så er det meningen jeg skal ha den på hodetStilig daDu er god altså [emoji1] Gleder meg til å se det ferdige resultatet [emoji1]