Jeg har slitet med appen så har ikke kommet inn.... så har jeg jobbet med å få premier. ...Det var da utrolig stille her i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har slitet med appen så har ikke kommet inn.... så har jeg jobbet med å få premier. ...Det var da utrolig stille her i dag![]()
Håper du vil bli bedre. Kjedelig å gå rundt sykDet har jeg egentlig vært i 3 uker, men ikke tatt meg tid til å dra til legen før nå.
Fikk streng beskjed på å være hjemme i dag og komme meg til legen når jeg var på jobb i går.
Du er i permisjon, du har lov til å være lat og nyte tiden, den forsvinner så alt for fort
De ukene går fort ja:/ men du for nyte dem så godt du kanFikk ferielisten fra jobb i går. Ikke klar for å begynne å jobbe igjen! Glad jeg har 6,5 uker igjen. Men de kommer til å gå alt for fort![]()
Jobbet med å få premier??Jeg har slitet med appen så har ikke kommet inn.... så har jeg jobbet med å få premier. ...
Er det, men jeg har vært veldig flink til å ignorere detHåper du vil bli bedre. Kjedelig å gå rundt syk
Skal ha utloddnings premier til familiedagen på TjøllingJobbet med å få premier??
Nå ble jeg nysgjerrig![]()
ja men han våkna 0400 så det slo litt feil;P
Ha en fin dag alle sammen
Straks på jobbHa en fin dag dere [emoji8]
Sitter og venter på legekontoret
Har du prøvd å ta kontakt med teleoperatørene (OneCal, Telia, Telenor og lignende), mener de pleier være veldig villige til å dele ut ting med reklame påSkal ha utloddnings premier til familiedagen på Tjølling
Så er jeg alene med oppgaven og begrenset med midler. Så gavene skal være bra helst sponset . Bare det å få sponsa gaver er vanskelig nok. :/
Men har fått taki noen gaver. Og en butikk skulle finne en premier til meg på mandag men han viste ikke hvor mange. Men jeg er taknemmelig for en premie. Da er det en mindre premie å tenke på...
Må være hjemme i dag og i morgen samt antibiotika i 10 dagerHvordan gikk det?[emoji173]
Ja, er det jeg har mulighet til. Så er jo bare dumt og ikke utnytte det nå når jeg kan.Nå vet jeg ikke hvilken type butikk du jobber i, med dersom du begynner å studere har du mulighet til å avpasse vaktene dine slik at de ikke krasjer med forelesninger og slikt?
Jeg hadde den muligheten den gang jeg jobbet på Rimi
Så alt alt for fort. Det gjør jeg virkelig, nyyter de. Skal heldigvis bare jobbe en mnd før jeg har ferie. Så da har jeg heldigvis noe å se frem til når jeg er tilbake i jobb.De ukene går fort ja:/ men du for nyte dem så godt du kan
Så i det lange løp, hva har du mest lyst tilJa, er det jeg har mulighet til. Så er jo bare dumt og ikke utnytte det nå når jeg kan.
Oi, det hadde jeg helt glemt, må vel starte med det jeg ogsåHeisann sveisann. Innom i middagslagingen![]()
Det syntes mor også [emoji14]Uff da![emoji849] det var tidlig!
Nå er vi på vei hjem igjen prøvd å drøyer tiden i byen. Men lille mann og jeg har en ting i felles ...det er kjedelig å få i byen