Skravletråd april

Det har jeg egentlig vært i 3 uker, men ikke tatt meg tid til å dra til legen før nå.
Fikk streng beskjed på å være hjemme i dag og komme meg til legen når jeg var på jobb i går.

Du er i permisjon, du har lov til å være lat og nyte tiden, den forsvinner så alt for fort
Håper du vil bli bedre. Kjedelig å gå rundt syk

Jobbet med å få premier??
Nå ble jeg nysgjerrig :P
Skal ha utloddnings premier til familiedagen på Tjølling:)

Så er jeg alene med oppgaven og begrenset med midler. Så gavene skal være bra helst sponset . Bare det å få sponsa gaver er vanskelig nok. :/

Men har fått taki noen gaver. Og en butikk skulle finne en premier til meg på mandag men han viste ikke hvor mange. Men jeg er taknemmelig for en premie. Da er det en mindre premie å tenke på...

Skal ha utloddnings premier til familiedagen på Tjølling:)

Så er jeg alene med oppgaven og begrenset med midler. Så gavene skal være bra helst sponset . Bare det å få sponsa gaver er vanskelig nok. :/

Men har fått taki noen gaver. Og en butikk skulle finne en premier til meg på mandag men han viste ikke hvor mange. Men jeg er taknemmelig for en premie. Da er det en mindre premie å tenke på...
Har du prøvd å ta kontakt med teleoperatørene (OneCal, Telia, Telenor og lignende), mener de pleier være veldig villige til å dele ut ting med reklame på

Nå vet jeg ikke hvilken type butikk du jobber i, med dersom du begynner å studere har du mulighet til å avpasse vaktene dine slik at de ikke krasjer med forelesninger og slikt?

Jeg hadde den muligheten den gang jeg jobbet på Rimi
Ja, er det jeg har mulighet til. Så er jo bare dumt og ikke utnytte det nå når jeg kan.

Ja, er det jeg har mulighet til. Så er jo bare dumt og ikke utnytte det nå når jeg kan.
Så i det lange løp, hva har du mest lyst til
1. Fortsette i den jobben du har nå og studere ved siden av, og først skifte til ny jobb når du er ferdig med studier
2. Skifte til ny jobb og utsette studier

Personlig ville jeg valgt nr. 1 siden erfaring tilsier at jo eldre man blir, jo vette er det og komme i gang med studier, og med burikkjobb ved siden av får man også litt mer inntekt enn lånekassen

Back
Topp