Mammapolitiet!

Gutt2015Jente2016Lille2019

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Desemberskatter 2016
Januar 2017
It's gonna be May 2019
Junibarna 2019
Just for fun [emoji2] Hva har du gjort som mammapolitiet ville fått bakoversveis av. Fyr løs [emoji2]

Mistet mobilen i hodet på storebror et par ganger
Vasker babyklærne sammens med våre
Har servert storebror kake til kvelds bare fordi han spurte om å få
[emoji15][emoji50]

Mistet mobilen i hodet på storebror et par ganger
Vasker babyklærne sammens med våre
Har servert storebror kake til kvelds bare fordi han spurte om å få
[emoji15][emoji50]
E det galt å vaske babyklær med våres?? [emoji205][emoji205] Det gjør æ hele tiden... Evt lamme håndduker på 60 grader hvis det e bæsj på dem..

Har latt mini smake på sjokolademelk [emoji85][emoji85] bare duppa fingeren oppi åsså!
Også mista jeg flaska på han en gang [emoji85][emoji85]
Også bruker jeg teletubies som underholdning når han er sinna[emoji85]
Og jeg vasker babytøy sammen med våres, ingenting galt i det vel?

Altså, jeg vaskee babyens tøy med vårt, noe annet er jo veldig uøkonomisk siden det aldri blir en full maskin kun med hans klær. Men vi bruker parfymefritt vaskemiddel til hele familien.

Har også mista nattlampa i trynet på han (er sånn spøkelse fra Ikea, så den er jo ikke kjempehard). Skal si det var en som ble overrasket da [emoji23]
Vasker også alt tøy sammen, men bruker bare parfymefritt vaskemiddel. Ser ikke noe galt i det ;)

Kanten på bh og topp var oppi nesen hennes. Skulle flytte det bort men endte med å klore henne på nesen. Hun ble kjempe fortvilet..

Disney Junior fungerer utmerket som underholdning mens jeg steller meg om morgenen og finner meg frokost [emoji28][emoji106]
Også både ammer jeg i søvn og triller i søvn, noe som er fy-fy i følge mammapolitiet.

E det galt å vaske babyklær med våres?? [emoji205][emoji205] Det gjør æ hele tiden... Evt lamme håndduker på 60 grader hvis det e bæsj på dem..
Noen mener det, vasket storebror sine klær for seg selv den første tiden med med to små i hus skjer ikke det [emoji28]

Ah, har flere, men stort sett etter storesøster det også.

Vi gjennomførte en variant av ferber på henne da hun var 4 mnd. Følte det berget livet mitt, men fullt klar over hvor upopulær man blir av slikt.

Jeg satte ikke på bremsa på vogna en gang jeg skulle se i postkassen, for den stod stille. Må ha vært litt helling likevel da, for da jeg snudde meg hadde den begynt å rulle, og jeg rakk ikke å ta den før den veltet opp ned i grøfta. Gikk helt fint med vesla da, hun var vel rundt ett år-halvannet, og satt i sportsdelen, men det var jo bare flaks.

Er sløv med bruk av solkrem.

Er heller ikke flink nok til å begrense skjermtida, verken på ungen(e) eller meg selv.

Sløv med å smøre solkrem på ungene.

Skulle legge mini i vogna, han sklei utav armene og faceplanta i vogna [emoji28]

Vasker ikkje matboksene til jentene kvar dag!

Vafler til frukost og kvelds.

Osv!![emoji28]

Back
Topp