Skravletråd april

Ganske urettferdige penger ja. Og hva blir pengene brukt på? Tull og tøys i vår kommune, mens barneskolene er for små og råtner, blir ei bru ut til en holme prioritert gitt !
De burde skamme seg. Kunne hvertfall brukt pengene på det som trengs!
Her i kommunen er det aldersbolig og ny skole helst med stor flerbrukshall gjerne med scene som bygges for tiden. Ja. Også et dritt-dyrt renseanlegg og oppgradering av rørsystemer. Det blir ikke eiendomsskatt da, det blir meget stor økning i kommunale avgifter, gitt. (men det må jo til da. Kloakk rett i fjorden er liksom ikke helt innenfor i 2017)

Er så trøtt
Sovnet kl 22 ish, våken siden 3...
Uff, den er kjip!Føler med deg, er ikkje akkurat våken sjølv... lillebror er forkjøla, og har krevd trøsteamming mesteparten av natta [emoji42]

Hahaha ja! Vi hadde ikke mobiltlf eller data. Og dataen vi fikk tok 1 år å komme seg på internett [emoji23][emoji23][emoji23] Og den laga da masse rare lyder mens den kobla seg på [emoji56]
Og hvis nokon skulle ringe måtte vi logge av.. Og den lyden!

Noen emner er ok men reklame blogger trenger jeg ikke. Liker da heller de som skriver om produkter som de liker misliker som ikke er sponset
Men da er de i det minste ærlige :P
Uff, nå var jeg slem :P
Liker ikke slike blogger i utgangspunktet, så plager meg egentlig ikke siden jeg ikke er inne på dem

Hihi..
Ok, jeg innrømmer det, jeg er litt gammeldags :p
altså, holdt på å legge i handlekurven min jeg og, før jeg sa noen alvorsord til meg selv om at jeg ikke burde kaste bort penger på klær jeg ikke kan bruke på ei god stund fremover :D

Så de hadde masse sånne fine topper med isydde blondepanel, liker at den trenden er tilbake.

altså, holdt på å legge i handlekurven min jeg og, før jeg sa noen alvorsord til meg selv om at jeg ikke burde kaste bort penger på klær jeg ikke kan bruke på ei god stund fremover :D

Så de hadde masse sånne fine topper med isydde blondepanel, liker at den trenden er tilbake.
Virkelig elsker det selv :)

Lurt med knapper som var sydd fast, så mye enklere livet hadde vært [emoji14]

Hvitt + Russ + elv hørtes ikke helt bra ut nei [emoji14] Og ikke helt snilt av russen å hive deg uti.

Så så tøft. I dag hadde jeg ikke gått ut av huset sånn. Og jeg kan gå ut i mannens joggebukse og håret til alle kanter [emoji14]

Hahaha, tror sjokkrosa og var veldig inn på slutten av 80 tallet begynnelsen av 90. Men kanskje litt mye på en dåpskjole? [emoji14] Du var sikkert den tøffeste babyen som ble døpt det året. På eneste fotograf bilde mamma har tatt meg med på så har jeg en sjokkrosa "silke"kjole med hvite blonde detaljer. Så fin :hilarious:
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Her i kommunen er det aldersbolig og ny skole helst med stor flerbrukshall gjerne med scene som bygges for tiden. Ja. Også et dritt-dyrt renseanlegg og oppgradering av rørsystemer. Det blir ikke eiendomsskatt da, det blir meget stor økning i kommunale avgifter, gitt. (men det må jo til da. Kloakk rett i fjorden er liksom ikke helt innenfor i 2017)
Hørtes ikke helt innafor ut nei [emoji14]

Uff da. Får da håpe det tar seg opp igjen.

Hadde alltid lyst på en frieser jeg når jeg var lita. Fikk ikke. Men ridde og stelte en shetlandsponni. Lata som den var frieser [emoji23][emoji23][emoji23]
Haha. Da snakker vi stor forskjell:P
Jeg hadde samme drøm. Kjøpte nordlandshest;)

Back
Topp