Skravletråd april

haha bloggere som lever som for penger for å skrive produktavtaler,

Tjener du fet på å skrive noe bra om produktet? "det er privat!"

Har du sett på noen forskningsresultater for at det funker, det du skriver om? " Tror vi slutter her! Hahaha!"

hjelpes.... ... skriver de så mye interessant disse bloggerne?
Aldri lest en eneste blogg. Ser rett og slett ikke gleden i å lese det [emoji14]

Har dere da, er jo både humor og mye kjekt her da [emoji8]

haha de er ikke så billige dyr;P men vakkre er de. Shetisser er jo veldig søte daP
Vet [emoji23] Men de er jo så nydelige.

Joda. Shettiser er søte, men fryktelig sta syns jeg [emoji23] Kasta meg over hodet mer enn en gang også. Rett og slett fordi de ikke ville gå mer. Heldigvis kort vei å lande. Så for det meste lå jeg å lo meg halvt i hel mens hesten så ut som den smila der den sto [emoji23]

Ganske urettferdige penger ja. Og hva blir pengene brukt på? Tull og tøys i vår kommune, mens barneskolene er for små og råtner, blir ei bru ut til en holme prioritert gitt !
De burde skamme seg. Kunne hvertfall brukt pengene på det som trengs!
virker som om de tar det som egne lommepenger..... virker apsurd ar staten ikke øremerker eiendomspenegene til å gå til skoler og eldre hjem

Vet [emoji23] Men de er jo så nydelige.

Joda. Shettiser er søte, men fryktelig sta syns jeg [emoji23] Kasta meg over hodet mer enn en gang også. Rett og slett fordi de ikke ville gå mer. Heldigvis kort vei å lande. Så for det meste lå jeg å lo meg halvt i hel mens hesten så ut som den smila der den sto [emoji23]
hahah shettiser er og blir ste da vi ikke klarer å være like "harde" med dem i opplæreringen. som vi ville ha vært med et føll som blir 500 kg

Aldri lest en eneste blogg. Ser rett og slett ikke gleden i å lese det [emoji14]

Har dere da, er jo både humor og mye kjekt her da [emoji8]
keg kjeder meg fort med å lese om andre sine rosa problemer, så jeg kutta ut det ganske fort! er ikke helt den typen sm er interesserti hva naboen til naboen gjør

Lillemor kom av ulike årsaker i seng rundt en time før vanlig i går. Feber. Trøtt og jeg skulle på møte så faren skulle legge men jeg tok det meste av kveldsstellet som jeg pleier.

Det er årsaken til at du leser dette. Det var nemlig sånn at da var frøkna klar for morgen 5.45

Det er en grunn til at vi har utsatt leggingen hennes en time...

Jaja, da får dere mye utav dagen[emoji12]

virker som om de tar det som egne lommepenger..... virker apsurd ar staten ikke øremerker eiendomspenegene til å gå til skoler og eldre hjem
Helt sant. :( Her blir barn syke faktisk på ene skolen.

Men nå er ordføreren en lærer. Så de skal begynne å pusse opp skolene nå da. Var på tide liksom.

keg kjeder meg fort med å lese om andre sine rosa problemer, så jeg kutta ut det ganske fort! er ikke helt den typen sm er interesserti hva naboen til naboen gjør
Word! [emoji106] Følte meg ung bare av å skrive det [emoji23]

haha bloggere som lever som for penger for å skrive produktavtaler,

Tjener du fet på å skrive noe bra om produktet? "det er privat!"

Har du sett på noen forskningsresultater for at det funker, det du skriver om? " Tror vi slutter her! Hahaha!"

hjelpes.... ... skriver de så mye interessant disse bloggerne?
Jeg syns hele greia er bare teit.
"Å, jeg er suuuuuper blogger, og siden det er fredag har vi selvfølgelig taco til middag"
Knips, knips - de gule boksene/glassene fra Old Elpaso er med på alle bildene.....

"Jeg har ikke en eneste rynke, og bruker xxxx hver dag"
Hallo, du er 21 år, selvfølgelig har du ikke rynker

"Å, jeg er suuuuuper blogger, og siden det er fredag har vi selvfølgelig taco til middag"
Knips, knips - de gule boksene/glassene fra Old Elpaso er med på alle bildene.....

[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] See det for meg også [emoji23]

Hahaha ikke sant. Så på reklame på nyhetskanalen. De så jo ut som de hadde masker på og Skrømt av produktene ?¿

Hahaha ikke sant. Så på reklame på nyhetskanalen. De så jo ut som de hadde masker på og Skrømt av produktene ?¿
Må innrømme jeg ikke leser disse bloggene, men har vært innom noen få ganger, og syns det bare blir teit.
Man kan liksom følge en person i tykt og tynt, men dersom man går inn på samme sted man pleier og innlegget er markert med "sponset" lyver personen.

Jeg var smart. Kjøpte adidas bukse med de to øverste knappene sydd fast. Dermed kunne ingen dra de opp aå de falt ned. Husker det skjedde ofte med enkelte i klassen min :eek: Hvite klær slutta jeg med etter russen kasta meg i elva [emoji23]

Øy! Det VAR jo tøfft i den tiden. Også blå øyenskygge [emoji23]

Det er meget mulig ja at barna lurer på hva som feilte oss etterhvert. Ser enda noe småslemt på mamma når jeg ser jeg fikk sjokkrosa dåpskjole, mens de 3 andre søskna fikk døpes i den hvite fine som min farfar ble døpt i [emoji23]

What the F liksom!!!??? [emoji23][emoji23][emoji23]
Lurt med knapper som var sydd fast, så mye enklere livet hadde vært :p

Hvitt + Russ + elv hørtes ikke helt bra ut nei :p Og ikke helt snilt av russen å hive deg uti.

Så så tøft. I dag hadde jeg ikke gått ut av huset sånn. Og jeg kan gå ut i mannens joggebukse og håret til alle kanter :p

Hahaha, tror sjokkrosa og var veldig inn på slutten av 80 tallet begynnelsen av 90. Men kanskje litt mye på en dåpskjole? :p Du var sikkert den tøffeste babyen som ble døpt det året. På eneste fotograf bilde mamma har tatt meg med på så har jeg en sjokkrosa "silke"kjole med hvite blonde detaljer. Så fin :hilarious:

Må innrømme jeg ikke leser disse bloggene, men har vært innom noen få ganger, og syns det bare blir teit.
Man kan liksom følge en person i tykt og tynt, men dersom man går inn på samme sted man pleier og innlegget er markert med "sponset" lyver personen.
Noen emner er ok men reklame blogger trenger jeg ikke. Liker da heller de som skriver om produkter som de liker misliker som ikke er sponset

Back
Topp