Hvordan avsløre graviditeten?

JenteMammaTil2

❤️-knuser på vei
Marsmellows-15
Her kan vi dele tips om hvordan avsløre nyheten [emoji4]

Jeg har utstyr for å trykke på klær. Så når vi skal avsløre lille frøet, har jeg lyst å lage en kul tekst på skjorta til kommende søster. Men vet ikke enda hva jeg skal skrive.

Jeg tenkte å kjøpe en body til kommende storesøster som står "jeg skal bli storesøster" på[emoji173]️ så tar vi et kosligt bilde å sender til familie eller noe[emoji846]

Mamma fant det ut allerede i helgen, da jeg glemte å gjemme gravidvitaminene mine[emoji23] så nå håper jeg at vi klarer å skjule det for resten noen uker til! Men kjenner jeg har lyst til å si det til ALLE[emoji23][emoji85]

Er noe sånt jeg også tenker. Men hadde lyst å skrive det på en måte. Vil liksom ikke bare at det skal lyse storesøster av skjorten.
Skal lage storesøster-trykk på en bukse til henne [emoji4]

Vurderer å lage skjorte med teksten uten storesøster.
bb340b7a7e3b23c16275da084d4cb9e1.jpg

Jeg tenkte å kjøpe en body til kommende storesøster som står "jeg skal bli storesøster" på[emoji173]️ så tar vi et kosligt bilde å sender til familie eller noe[emoji846]

Mamma fant det ut allerede i helgen, da jeg glemte å gjemme gravidvitaminene mine[emoji23] så nå håper jeg at vi klarer å skjule det for resten noen uker til! Men kjenner jeg har lyst til å si det til ALLE[emoji23][emoji85]

Jeg og[emoji23] nesten så jeg håper på kvalme slik som sist, da kasta jeg opp non stop, vi snakker søppelbøtta på butikken, i vasken på jobb og div blomsterbedd[emoji51] må man så må man[emoji23] da måtte jeg fortelle alle det i uke 8, så de ikke skulle tro jeg var dødssyk

Hahah! Off.. å være kvalm er det værste jeg vet! Håper jeg slipper det denne gangen, så blir det lettere å være hjemme med rampen min på 8 mnd[emoji23] men jeg var langt i fra så dårlig som deg da[emoji87] off

Jeg satt faktisk å håpet at puppene mine skulle bli større (de er store nokk fra før[emoji23]), slik at søsteren min forsto at jeg var gravid! Kjenner jeg sliter å holde meg[emoji85]

Får virkelig håpe vi slipper kvalme denne gangen, større pupper kan jeg klare[emoji38][emoji16]

Vi har kjøpt små babysokker, som vi tenkte vi skulle pakke inn. Kanskje sammen med en smokk eller noe sånt, og gi i gave til besteforeldre, sammen med en lapp. Har ikke heelt tenkt ut skikkelig plan enda. :)

Vi tenker at kommende storesøster skal få fortelle det[emoji7] Ho er 2 år, men har veldig godt språk! Så blir spennende[emoji1]

Her blir det Body/genser med teksten "jeg skal bli storesøster" som den kommende storesøster skal få ha på seg, så går vi på rundtur til all familie[emoji28] Tenkte hun skulle få ha samme genser på i barnehagen og for å fortelle det der[emoji4]

Vi tenker at kommende storesøster skal få fortelle det[emoji7] Ho er 2 år, men har veldig godt språk! Så blir spennende[emoji1]

Tenkte noe det samme! Om vi lærer hun å si at hun skal bli storesøster så sier hun det nok non stop. [emoji23]

Vurderer påskeegg med et eller annet :D først tenkte vi å vente en stund, men vi sksl være med familie i påska. Når jeg begynner å si nei takk til vin osv så skjønner de det med en gang :D

Vurderer påskeegg med et eller annet :D først tenkte vi å vente en stund, men vi sksl være med familie i påska. Når jeg begynner å si nei takk til vin osv så skjønner de det med en gang :D

Det var ikke dumt med påskeegg! Skal fortelle det i påsken selv, så det var en lur idè. :D

Vi tok et bilde i dag, vi skal sende rundt når den tid kommer! Liiiitt tidlig ute[emoji23] Men må ha noe å gjøre på når jeg er i permisjon å det er så surt vær ute[emoji20]

Så herlig [emoji7] hvor mye har du igjen av permisjonen din? [emoji4]

Last edited by a moderator:
Back
Topp