Lite liv

mailykke17

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2017
Er 33+1 i dag og har kjent litt liv et par ganger i dag, ellers har det vært ganske stille. Bekymrer jeg meg unødvendig?[emoji4]

Samme her !! 34+6. Kun kjent 2 spark idag, men hun har vært rolig i flere uker. Er på kontroll 1 gang i uken og da er hun alltid aktiv [emoji14]
Funker ikke for meg lenger.. men ville drukket noe kaldt med mye sukker og lagt meg ned i en time. Kjenner du ikke 4 spark i løpet av timen, ring føden..

Sent from my XT1572 using BV Forum mobile app

Samme her !! 34+6. Kun kjent 2 spark idag, men hun har vært rolig i flere uker. Er på kontroll 1 gang i uken og da er hun alltid aktiv [emoji14]
Funker ikke for meg lenger.. men ville drukket noe kaldt med mye sukker og lagt meg ned i en time. Kjenner du ikke 4 spark i løpet av timen, ring føden..

Takk for tips![emoji4]

Det hjalp! Drakk et glass iskald saft og nå er det full baluba [emoji4]

Veldig lite liv her også, det har det vært hele tiden da [emoji14] kjenner ikke daglig liv og har aldri gjort det.. men merker at det er mer langsomme bevegelser nå, så er tydelig at det begynner å bli trangt om plassen :)

Her er det motsatt..bare blitt mer og mer den siste uka..var på ul i går å legen mente at jeg er såpass lang i ryggen så hun har enda god plass:) håper bare hun ikke knekker ribbeina mine..for det kjennes nesten sånn ut til tider:eek::p

Godt jeg ikke er den eneste! I dag har det nesten kjentes ut som om han prøver å bryte seg ut av magen til tider [emoji23] må bare venne meg til at mindre plass betyr mindre bevegelse [emoji4] blitt hønemor allerede [emoji85]

Han her har dager der han er mer eller mindre aktiv. Han er mest aktiv når jeg skal sove. Men jeg kjenner bevegelser hver dag. Han får mindre og mindre plass, så bevegelsene er liksom mer rolige nå enn de var for en mnd siden feks.

Back
Topp