Vår og sommer garderoben

Hm...kom over en kasse med arveklær nå, hvor mye av det antakelig kan brukes selv om det er str 98 stort sett. En del av det ser litt små ut i str.
Kjente jeg ble litt skuffa egentlig, for da har jeg det jeg trenger ser det ut som :o :(
MEN, 17. Mai antrekk har hun ikke :D
98 faktisk, her er jo selv bodyene i str 80 romslige[emoji23] Haha da får du slå til med skikkelig staselig 17 mai bekledning i år da ;)

98 faktisk, her er jo selv bodyene i str 80 romslige[emoji23] Haha da får du slå til med skikkelig staselig 17 mai bekledning i år da ;)
Hun bruker egentlig 80 og 86 [emoji14]
Men en del av t-skjortene og genserene så små ut i str. Må nesten prøve det på henne :)

Hun bruker egentlig 80 og 86 [emoji14]
Men en del av t-skjortene og genserene så små ut i str. Må nesten prøve det på henne :)
Ja en del slike tynne gensere syntes jeg ofte ser ganske små ut...

Til minstegull på omtrentlig 17 måneder har vi:
1 softshelldress
1 regndress med lav vannsøyle (3000)
1 skikkelig regndress til sølevær
1 parkdress med høy vannsøyle

1 par vintersko, fortsatt...
1 par støvler
1 par cherrox til kaldere dager
1 par vanlige skinnsko :) Førstegangssko

1 ulldress
1 fleecedress
1 fleecesett med bukse+genser

Endel ulluer (hjemmestrikka), og bomullsluer.. noen tykkere, noen tynnere, til all slags vær.
Har også en sydvest :)

Og all ulla fra i vinter har vi ennå ikke pakka bort, kommer noen kalde dager i april også tenker jeg meg. Så pakker det ikke vekk enda, har dog fjernet vinterdressen fra bhg. Men ull er gull, året rundt!

Hvor stor er frøkna? Her bruker gutten vår 86, men han er liten for alderen da
Hun er 81 cm lang og 12 kg og bruker stort sett 80 og 86. Blir 2 år i Juli :)
Litt langt på armene ble det, men de ser ut som de er designet for å sitte som pølseskinn så de passet fint i 98. Nesten så jeg tror det er feilmerking

Hun er 81 cm lang og 12 kg og bruker stort sett 80 og 86. Blir 2 år i Juli :)
Litt langt på armene ble det, men de ser ut som de er designet for å sitte som pølseskinn så de passet fint i 98. Nesten så jeg tror det er feilmerking

Tror en del jentetøy kanskje er litt tett? Ser i alle fall det på niesene mine! Hun ene er 5 år og bruker 128 tror jeg? Har gutt jeg, så har ikke så mye erfaring med jentetøy da :p På guttetøy synes jeg det nesten er motsatt, henger og slenger. Men min er relativt slank da, 83 cm/10 kg

Tja, eldste trenger sikkert litt flere t-skjorter og shortser. Har noe fra i fjor da.

Frøkna har masse t-skjorter og topper, arvet og har en del fra i fjor. Tror også en del av shortsen hennes passer, men vi får se.
Hun har flere jakker.

Mulig storebror får en jakke til, og så må begge ha lettere joggesko.

Vårjakke, joggesko, 4 shortser, 6 t skjorter, 2 badebukser, 2 capser :)

Back
Topp