Vi la ut bilde på face i går. Mange trodde på oss, noen tvilte, og et menneske laga leven over den dårlige aprilspøken vår (ifht folk som er ufrivillige barnløse etc..)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjelpes... Noen klarer å ødelegge det meste...Vi la ut bilde på face i går. Mange trodde på oss, noen tvilte, og et menneske laga leven over den dårlige aprilspøken vår (ifht folk som er ufrivillige barnløse etc..)
Hjelpes... Noen klarer å ødelegge det meste...
Burde fått en omgang juling [emoji35][emoji35][emoji35]Jepp, og så til de grader som vedkommende ødela[emoji21]
Hormonell som jeg er, så gråt jeg skikkelig[emoji22]
Var det en person som har slitt med det selv, eller ble de bare indignert på andres vegne?Vi la ut bilde på face i går. Mange trodde på oss, noen tvilte, og et menneske laga leven over den dårlige aprilspøken vår (ifht folk som er ufrivillige barnløse etc..)
Håper noen laga leven tilbake i dag. Håper h*n har beklaget seg! Tanten min la også ut annonsering av graviditet for 3 år siden uten å tenke over at det kunne oppfattes som aprilsnarr (tenkte ikke over hvilken dag det var). Hun fikk også ett stikk den gang, men heldigvis skjønte personen at det faktisk ikke var spøk og unnskyldte seg. Tull eller ikke, folk må lære seg å ta opp saker de er uenige i på en skikkelig måte.Vi la ut bilde på face i går. Mange trodde på oss, noen tvilte, og et menneske laga leven over den dårlige aprilspøken vår (ifht folk som er ufrivillige barnløse etc..)
Var det en person som har slitt med det selv, eller ble de bare indignert på andres vegne?
Kjipt når det blir så dårlig stemning og drama, jeg kan skjønne det litt, at det er et veldig sårt tema for enkelte.
Men siden personen fikk deg til å grine fortjener den litt juling, for det er heller ikke ok. [emoji9]
Håper noen laga leven tilbake i dag. Håper h*n har beklaget seg! Tanten min la også ut annonsering av graviditet for 3 år siden uten å tenke over at det kunne oppfattes som aprilsnarr (tenkte ikke over hvilken dag det var). Hun fikk også ett stikk den gang, men heldigvis skjønte personen at det faktisk ikke var spøk og unnskyldte seg. Tull eller ikke, folk må lære seg å ta opp saker de er uenige i på en skikkelig måte.
Å herlighet. Hvor bor du? En bekjent av meg skrev en sånn status...Vi la ut bilde på face i går. Mange trodde på oss, noen tvilte, og et menneske laga leven over den dårlige aprilspøken vår (ifht folk som er ufrivillige barnløse etc..)