Baby-dreads

Ctrl

Gift med forumet
Januar 2017
Julikulene 2020
Noen som har tips til å unngå at håret tover seg? Lille gnir hodet så mye fram og tilbake i vogna at håret på baksiden til slutt ser ut som stålull og samler seg i små dreads som må klippes av..

Kanskje prøve og bruke litt olje i håret? Det er som oftest når håret er tørt at det skjer. (Ikke erfaring selv, men har en venninne som opplevde det samme som deg og litt olje hjalp).

Når lille ble født hadde hun mye fettlag på kroppen og hodet. Håret vsr klistret sammen. brukte olje Og gnikket forsiktig i håret

Olje og kamb forsiktig [emoji4] frisøren sa til meg og at dette skjedde stort sett alle. Og det er nesten som det skal skje. For dei skal miste det første baby håret før dei får nytt[emoji4]

Takk for tips! Vi bader jo med babyolje, men skal bruke litt mer på "problemområdet" da :)

Noen som har tips til å unngå at håret tover seg? Lille gnir hodet så mye fram og tilbake i vogna at håret på baksiden til slutt ser ut som stålull og samler seg i små dreads som må klippes av..

Jenta mi fikk også dreads. Jeg klippet dem av, og nå har hun egentlig gnikket av det meste av håret på en flekk i bakhodet, så da er problemet løst :D

Jenta mi fikk også dreads. Jeg klippet dem av, og nå har hun egentlig gnikket av det meste av håret på en flekk i bakhodet, så da er problemet løst :D

Hehe. Skjer vel det samme her også.

Når jeg bada med babyolje forsvant de, men like ille igjen straks jeg legger henne i vogna :p

Back
Topp