♫ Skravletråd Mars ♫

Dere sover vist hele gjengen! Prates i morgen damer [emoji8]
Ingen som holdt meg med lag i går da. La meg ikke før etter 0000 heller gitt [emoji23]

Flink du er, Spyro! :) Hva strikker du på?

Det er veldig enkelt, tror du hadde fikset det lett altså! ;) Finn deg noe fint du har lyst til å strikke, noe enkelt til å begynne med, men ikke nødvendigvis et skjerf. Mister motivasjonen av å strikke det langt i uendelig tid. Strikk noe du ser det blir resultat og fremgang i. Sjekk ut steg for steg-videoer her http://www.garnstudio.com/home.php?cid=1. Mange andre nettvideoer man kan bruke også. :)
Tenkte å prøve ett pannebånd til. Har lova eldste også ett. Har laga ett til minste ser du. Men bytta nåler nå. For jeg strikka litt løst. Så gått ned en str og det så bedre ut nå hvertfall :)

Mannen er i det søte hjørne om dagen. I går kom han hjem med gaver til alle . I dag snakker han om flere barn og hvor vakker jeg er gravid. Mon tro hva han pønsker på:hilarious:

Har prøvd å se på YouTube, men skjønner ikke noe [emoji14] Kanskje jeg må sette meg ned en gang til. Og det verste er at jeg kunne deg når jeg var yngre, at jeg ikke forsatte å strikke.
Hørtes veldig avansert ut, så gøy med lue til selg selv da. Også gul, det blir gøy:)
Ja. Mulig det blir pannebånd til eldste. Har lova hu. Så får jeg ta meg til slutt da [emoji14]

Kunne bare strikke rett når jeg var lita. Strikka som regel skjerf hos farmor. Hadde jeg vært smart hadde jeg bedt hu lære meg genser og alt [emoji14]

Mannen er i det søte hjørne om dagen. I går kom han hjem med gaver til alle . I dag snakker han om flere barn og hvor vakker jeg er gravid. Mon tro hva han pønsker på:hilarious:

Nei, kan du skjønne det? Har iiiingen anelse! :hilarious:

Veldig skjønt da, av mannen din. :)

Tenkte å prøve ett pannebånd til. Har lova eldste også ett. Har laga ett til minste ser du. Men bytta nåler nå. For jeg strikka litt løst. Så gått ned en str og det så bedre ut nå hvertfall :)

Du er jo dreven, når du kan dette med å gå opp eller ned i pinnestørrelse. :D

Synes jeg leste et sted nå at det du strikker nå er gult? Trodde det var offwhite jeg. :P Men gult er kult! ;)

Du er jo dreven, når du kan dette med å gå opp eller ned i pinnestørrelse. :D

Synes jeg leste et sted nå at det du strikker nå er gult? Trodde det var offwhite jeg. [emoji14] Men gult er kult! ;)
Er hvitt nederst og tenkte å kaste inn gult ja [emoji14] Men blir blåtoner. For eldste ville ha det. Så får lage hennes ferdig først. Tar jeg min etterpå heller :) Da får jeg se om str passer også med maskene :)

Jeg vil ha hvit og okergul :)

Er hvitt nederst og tenkte å kaste inn gult ja [emoji14] Men blir blåtoner. For eldste ville ha det. Så får lage hennes ferdig først. Tar jeg min etterpå heller :) Da får jeg se om str passer også med maskene :)

Jeg vil ha hvit og okergul :)

Bruker du å strikke en prøvelapp først, før du setter i gang med større ting? :) Synes det er kjedelig jeg, men heller det, enn å ha påbegynt et prosjekt og forholdene blir feil. :P

Okergult synes jeg også er fint. :) Kjøpte nylig garn av denne fargen, tenkte å strikke meg en genser. :P

Gult i vottene til mannen jeg strikker om dagene også, er MUFC-votter. Dette er en UFO som har blitt liggende i altfor lang tid, tør ikke å si hvor lenge. :P

image.jpg

image (1).jpg

Bruker du å strikke en prøvelapp først, før du setter i gang med større ting? :) Synes det er kjedelig jeg, men heller det, enn å ha påbegynt et prosjekt og forholdene blir feil. :p

Okergult synes jeg også er fint. :) Kjøpte nylig garn av denne fargen, tenkte å strikke meg en genser. :p

Gult i vottene til mannen jeg strikker om dagene også, er MUFC-votter. Dette er en UFO som har blitt liggende i altfor lang tid, tør ikke å si hvor lenge. :p

Vis vedlegget 222471

Vis vedlegget 222472
Med prøvelapp, så tenker du slik lapp for å sjekke strikkefastheten?
Det gidder jeg ikke, men burde kanskje

Ja. Mulig det blir pannebånd til eldste. Har lova hu. Så får jeg ta meg til slutt da [emoji14]

Kunne bare strikke rett når jeg var lita. Strikka som regel skjerf hos farmor. Hadde jeg vært smart hadde jeg bedt hu lære meg genser og alt [emoji14]
Eller så kan du gjøre som meg og bestemme deg for at dette kan du og hoppe rett i det :P

Bruker du å strikke en prøvelapp først, før du setter i gang med større ting? :) Synes det er kjedelig jeg, men heller det, enn å ha påbegynt et prosjekt og forholdene blir feil. [emoji14]

Okergult synes jeg også er fint. :) Kjøpte nylig garn av denne fargen, tenkte å strikke meg en genser. [emoji14]

Gult i vottene til mannen jeg strikker om dagene også, er MUFC-votter. Dette er en UFO som har blitt liggende i altfor lang tid, tør ikke å si hvor lenge. [emoji14]

Vis vedlegget 222471

Vis vedlegget 222472
Har laga en prøvelapp først ja :) Er enda ganske usikker i hele strikkinga så [emoji23] Syns det er veldig greit da å teste ut litt. Elsker gult. Vil ha masse gult. Spesielt etter jeg kjøpte ei oker bukser [emoji23][emoji169]

Her har man barnefri også ringer mannen å vekker meg liksom. Takk kjære mann ! [emoji23] Jaja.

Stemt for i dag :D

Ble overrasket når jeg så april tråden alt hadde 11000 innlegg [emoji23] trodde noen hadde vært våken mye i natt.
Stussa bittelitt når jeg hadde april-tråden på fulgte tråder. Hadde jeg skravlet i søvne? Husket ikke å ha sett den i natt...

Ikke fan av det ikker ny tråd altså. Ny måned = ny tråd.

Blanke ark og fargestifter osv...

Back
Topp