♫ Skravletråd Mars ♫

Jeg også men de andre er fantastiskr å gå i, har de selv

Aha! Men de var jo veldig lik da. Går ikje Ann å kjøpe forskjellig farge? Tilbud noen plass?

Strikke kafé? Har hørt om det, men er det folk der som vil lære bort da tror du?

Der er det vanligvis mange, flinke damer som er MER enn villig til å være bort ja. :) Nesten litt FOR ivrig med å lære bort. :P De fleste steder i landet arrangerer strikkekafé eller strikketreff i regi av en forening e.l. Jeg er HELT sikker på at det finnes i Bergen. ;) Hvis ikke, flyr jeg ned for å lære deg, mot at du stiller med sitronfromasj. :hilarious: Bare finn noe enkelt som du kunne ha tenkt deg å ha strikket, og en fin farge på garnet. :)

Hva kunne du ha tenkt deg å ha strikket da? Genser? Lue? Votter?

Der er det vanligvis mange, flinke damer som er MER enn villig til å være bort ja. :) Nesten litt FOR ivrig med å lære bort. :P De fleste steder i landet arrangerer strikkekafé eller strikketreff i regi av en forening e.l. Jeg er HELT sikker på at det finnes i Bergen. ;) Hvis ikke, flyr jeg ned for å lære deg, mot at du stiller med sitronfromasj. :hilarious: Bare finn noe enkelt som du kunne ha tenkt deg å ha strikket, og en fin farge på garnet. :)

Hva kunne du ha tenkt deg å ha strikket da? Genser? Lue? Votter?

Tror jeg vil starte med noe som kan gi med mestringsfølelse. Lue eller votter er nok en grei start! Viktig å ikke ta seg vann over hodet :)

Tror jeg vil starte med noe som kan gi med mestringsfølelse. Lue eller votter er nok en grei start! Viktig å ikke ta seg vann over hodet :)

Det er veldig sant. :) Men votter ser visst de "drevne" på som et ambisiøst begynnerprosjekt fikk jeg høre. For jeg startet med det nemlig, for da strikker man med flere pinner samtidig, 4-5, det er mye felling i tillegg til at man måtte sette av masker til tommel, legge til masker og deretter strikke på tommel igjen. Men det gikk! ;) Så det klarer du også lett. :D

Se om du finner noe du liker, så fikser du deg garn og pinner, så tar vi det derfra! ;) Kanskje noe til barna? Litt mindre jobb da. :P Hva med denne kjappstrikka baggylua fra klompelompe? Den er på Nivå 1. :)

Det er jo noen jenter herfra som startet en strikketråd tidligere, de har sikkert også mange gode råd å komme med. :)

Vedlegg

• Skjermbilde 2017-04-01 kl. 09.22.12.png
    Skjermbilde 2017-04-01 kl. 09.22.12.png
    276,4 KB · Visninger: 8
"Det er telefon til deg" "haha... aprilsnarr" [emoji23][emoji23] standar når jeg var liten.
Jeg er gravid er vel standard disse dager føler jeg [emoji23][emoji85]

Back
Topp