Han tryna i en steintrapp på trening 
Aha! Ikke fått med meg grunnet fraværmen god bedring til øyet! [emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aha! Ikke fått med meg grunnet fraværmen god bedring til øyet! [emoji173]
Jeg er med på denne, har MYE å lære ennå.![]()
Jeg også men de andre er fantastiskr å gå i, har de selvSuper kul! Likte de øverste best!
Han tryna i en steintrapp på trening![]()
Jeg også men de andre er fantastiskr å gå i, har de selv
Strikke kafé? Har hørt om det, men er det folk der som vil lære bort da tror du?
Bare finn noe enkelt som du kunne ha tenkt deg å ha strikket, og en fin farge på garnet. Nei bare lik fargeAha! Men de var jo veldig lik da. Går ikje Ann å kjøpe forskjellig farge? Tilbud noen plass?
De fra Nike da?Er på jakt etter noen vår/sommersko jeg og!
Det var en god ide. Akkurat det jeg trenger for å lære meg detVi får starte en lær og strikke klubb [emoji23]
Der er det vanligvis mange, flinke damer som er MER enn villig til å være bort ja.Nesten litt FOR ivrig med å lære bort.
De fleste steder i landet arrangerer strikkekafé eller strikketreff i regi av en forening e.l. Jeg er HELT sikker på at det finnes i Bergen.
Hvis ikke, flyr jeg ned for å lære deg, mot at du stiller med sitronfromasj.
Bare finn noe enkelt som du kunne ha tenkt deg å ha strikket, og en fin farge på garnet.
![]()
Hva kunne du ha tenkt deg å ha strikket da? Genser? Lue? Votter?
De fra Nike da?
Var ikke det hellerVis vedlegget 222460
Ja likte de jegJeg sier YAY, de var fine! Fin farge, så lett og behagelig ut.![]()
AhhPrøvde de, og blei sikker på om jeg likte de på...
Var verre i går da for da fikk han såvidt opp øyetStakkars lille [emoji173]
Tror jeg vil starte med noe som kan gi med mestringsfølelse. Lue eller votter er nok en grei start! Viktig å ikke ta seg vann over hodet![]()
Jeg er gravid er vel standard disse dager føler jeg [emoji23][emoji85]"Det er telefon til deg" "haha... aprilsnarr" [emoji23][emoji23] standar når jeg var liten.
Ikke for sent for deg daSååå misunnelig på de som kan strikke!