Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har et Søskensete med hjul som kan festes på. Men vi skal ut å reise, må ha med mindre vogn. Vil helst unngå å ta med 2 vogner og mye bagasje. Lettere med en vogn.Har du prøvd Ståbrett i stedenfor? Vi bruker det til storebror også har han en vogn o bhg til soving som vi tar med hjem i helgen som han da sover i [emoji846]
Da skjønner eg, kanskje det er noen en kan låne av eller leie et sted [emoji846]Vi har et Søskensete med hjul som kan festes på. Men vi skal ut å reise, må ha med mindre vogn. Vil helst unngå å ta med 2 vogner og mye bagasje. Lettere med en vogn.
Har sett en vogn på Finn jeg vurdererDa skjønner eg, kanskje det er noen en kan låne av eller leie et sted [emoji846]
TakkHar kjøpt denne brukt, da jeg straks har to tette. Foreløpig er det da bare toåringen som har brukt den, men han har veldig god plass i den delen som kan legges ned.
Ulempen er at den delen han får når baby kommer, ikke kan legges ned. Også er vognen ganske tung ifm ut og inn av bil. Men! Har hatt dobbeltvogn tidligere, og DET var slitsomt, syntes jeg. Tungt og uhåndterlig.
Alt i alt syns jeg den er god og trille, og funker greit. Den delen som kan legges ned er forresten veldig åpen og ubeskyttet syns jeg, men når vi får søskensete oppå er vi jo avhengig av det, så minstemann får luft, og vi kommer til.
Oki takksynes Phil og Teds søskenvogner er kjempefine. MEN sjekk på max vektgrense på setet! Den utgikk for oss. Selvom J var bare 1,5 år da han ble storebror, veide han såpass at de fleste søskenseter ikke kunne brukes. (de aller fleste har en max på 15 kg).
Da minste ble større, kunne vi fint bruke søskenvogn med sete, da satte vi nemlig minste i søskensetet og største i selve vogna =)
I teorien ja. Men sjekk maxvekt på både vogn og seteOki takkher veier eldste rett under 14 kilo (2 år) og lille er snart 3 mnd. Så i teorien kan jeg bruke den lenge om eldste sitter i hoveddelen og lille nede fra 6 mnd?
I teorien ja. Men sjekk maxvekt på både vogn og seteOki takkher veier eldste rett under 14 kilo (2 år) og lille er snart 3 mnd. Så i teorien kan jeg bruke den lenge om eldste sitter i hoveddelen og lille nede fra 6 mnd?
Oki.Var poppis da kb var liten husker jrg
Jeg synes de som sitter underst sitter litt for langt ned og at plassen ikke er så god
Takk skal spørre når vi er derI teorien ja. Men sjekk maxvekt på både vogn og sete![]()
Vi brukte vognen lenge til og fra bhg (1,5 km) hver dag. Først hadde vi en emmaljunga m sete oppå (byttet da J ble 15 kg), så en tfk twinner (haaaaat, solgte fort ) og så en tfk joggster twist m buddysete. Den elsker vi! Nå går J (3 år) frem og tilbake selv, så nå har vi plukket av setetTakk skal spørre når vi er der![]()
SågreitVi brukte vognen lenge til og fra bhg (1,5 km) hver dag. Først hadde vi en emmaljunga m sete oppå (byttet da J ble 15 kg), så en tfk twinner (haaaaat, solgte fort ) og så en tfk joggster twist m buddysete. Den elsker vi! Nå går J (3 år) frem og tilbake selv, så nå har vi plukket av setet![]()
Takkden er noen år gammel så søksensete er under. Hvor stor aldersforskjell blir det for dere? Vi skal se på vognen i dag
![]()
Vi har sett på vognen nåPå den vi kjøpte kan vi velge, om setet skal være øverst, eller om vi skal feste det bak. Tror jeg har lest at det letteste barnet bør være bakerst, men hos oss blir det akkurat to år i mellom, og den vordende storebror veier ca ti kg, så tror ikke det blir veldig avgjørende da.
Husker ikke akkurat hva jeg leste, men syns og huske jeg leste at den vogna tålte mange kg også jeg da, i søskensetet og, men kan jo hende jeg blander og. Jungelen er jo enorm, og tilslutt falt jeg for at den var nettere. Det er ihvertfall det jeg sitter igjen med som minner fra sist jeg hadde to tette, at vogna var et styr og få med seg i bil, og opp bakker.![]()