Tidlig kvalme?

Shentz

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
Noen andre som kaster opp? Når startet dere? Er selv bare 4+1 og kaster opp, er det ikke litt tidlig for slikt?

Forrige svangerskap begynte jeg 4+4 :) så alt er mulig. Var super kvalm før dette også

Forrige svangerskap kastet jeg opp fra uke 6 til 32 mener jeg. Synes 4 uker var en smule tidlig å starte denne gangen[emoji85]

Jeg er ikke gravid nå, men jeg var også kvalm tidlig.
Det er hormonene som forårsaker (nesten) alle symptomer i svangerskapet, og de kan man reagere på når som helst.
Jeg fikk f.eks bekkenplager i uke 3...... :P

Jeg er ikke gravid nå, men jeg var også kvalm tidlig.
Det er hormonene som forårsaker (nesten) alle symptomer i svangerskapet, og de kan man reagere på når som helst.
Jeg fikk f.eks bekkenplager i uke 3...... :P
Ådu ådu. Uke 3? Stakkars deg. Må ha Vært et langt svangerskap med plager så tidlig [emoji53]

Ådu ådu. Uke 3? Stakkars deg. Må ha Vært et langt svangerskap med plager så tidlig [emoji53]

Det var det, og med unntak av svangerskapsdiabetes og forgtiftning, krysset jeg av på omtrent alle postene på "gravidbingo." :P
Men det gikk bra da, heldigvis. :)

Vært kvalm sia uke 3 og begynte å kaste opp Ca.3+5. Har vært dårlig med alle 3 barna mine, og blei værre og værre for kvart svangerskap

Sniker fra september:) ble kvalm midt i uke 3, tenkte derfor å ta en test og var jammen gravid! Kvalmen holdt seg til uke 11, nå har jeg energi som aldri før og er 18 uker :)

Back
Topp