Så knallVi viste de også mange bilder av der vi skulle. Og de gleda seg jo så veldig at tror tålmodigheten var ganske grei daOgså hadde vi musikk for oss alle. God blanding. [emoji39]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så knallVi viste de også mange bilder av der vi skulle. Og de gleda seg jo så veldig at tror tålmodigheten var ganske grei daOgså hadde vi musikk for oss alle. God blanding. [emoji39]
merkelig for et vanskelig spørsmål dette ble da. Hodet har grublet over alle kakene jeg kan komme på nå i flere minutter.Så da er bestillingen:
- Verdens dyreste is
- Verdens dyreste muffins
- Hjemmelaget kake
Hvordan skal kaken jeg lager se ut?
nei!Er det veldig feil av meg å gi Lille U potetgull dersom han ikke vil ha noe annen mat?
Ok..merkelig for et vanskelig spørsmål dette ble da. Hodet har grublet over alle kakene jeg kan komme på nå i flere minutter.
Noe surt og søtt sammen.... ???
Lotto, stor pott i dag.
Min, bare MIIIINNNNNNNNN!!!!!!!!
Pøh. Min!Nei, min
hvilken test?10 min igjen og jeg er ferdig med denne testen jåaaaaaaaaaaaa[emoji178][emoji41][emoji23]
Eldste sover ein del av vegen, hører på. Frost (juhu) ein del, også har vi DVSspelar baki. Så ho klarer å sitte ei god stund i bilen. Lillebror er rundt 9 mnd når vi drar på ferie i sommar, litt meir spent på korleis det går med han [emoji53] men vi har ikkje hastverk så vi tar oss nok god tid på veg til Sverige med fleire overnattinger på vegenEldste sovner. Uansett hvor kort det er så sovner hu i bil. Minste er mer utfordrende da. Hu liker ikke bilturer. Men klarte lure hu til å sove. Om jeg la meg til å sove, gjorde hu også. Så da var det å late som å sove, så hu sovna. Også hadde hu en svær bamse med seg. Så da gikk det også veldig fint. Faktisk sa de ingenting negativt hele turen.Så gikk over all forventning. Tror det var det at vi skulle bort og en ny plass. At det da ble spennende. For jeg er slik selv. Blir enda bilsyk jeg [emoji23] Men er det nytt, går det greit
![]()
Eldste sover ein del av vegen, hører på. Frost (juhu) ein del, også har vi DVSspelar baki. Så ho klarer å sitte ei god stund i bilen. Lillebror er rundt 9 mnd når vi drar på ferie i sommar, litt meir spent på korleis det går med han [emoji53] men vi har ikkje hastverk så vi tar oss nok god tid på veg til Sverige med fleire overnattinger på vegenhar campa kvar sommarferie sidan storesøster vart fødd i 14,ville ikkje hatt det annerledes
![]()
Han kom hjem.Håper du har hørt nor nå
Hva da?Vi vqr der i fjor. Nedtur
Må ikkje tru at det går an å høre andre sanger enn Let it Go heller, er kun den!God tid er best jaNyte litt av turen også.
Gode minner da [emoji7] Campingturene fra jeg var liten er de beste jeg husker.
Hjelper på med dvdspillet og slikt ja. Frost ja.... Ikke nevn de en gang. Vi er så leie av den sangen [emoji23][emoji23]
Det må viVil dere bli med å stemme på beste bildet i fotokonkurransen til prøverene?
http://forum.babyverden.no/threads/fotokonkurranse-gi-din-stemme.1876960/#post-22766709
Tenkte jeg skulle ordne noen rene klær, men noen har tatt kleskurven
![]()
Nå har jeg "lest" denne boken for Lille U for n'te gang dag.
Han henter den i bokhyllen hele tiden og legger den i fanget mitt for at jeg skal lese den for han...
![]()
men det er vell en koselig bok å lese??Ok..
Sitron- og marengspai eller hvit sjokolade- og lime pai?
Må ikkje tru at det går an å høre andre sanger enn Let it Go heller, er kun den!
I fjor var det Mikkes Klubbhus begge veier.. Har utvikla eit sterkt hat mot Langbein [emoji14] [emoji85] Vurderer sterkt å skaffe høretelefoner..!
Disse åra vi har hatt campingvogna har vore blant dei beste feriane me har hatt, har alt me trenger på éin plass og på kvelden sitter vi i forteltet og koser oss. Også reiser vi med brodern og familien hans, kjekt![]()
Hahahaha ! Mikkes klubbhus er grusomme [emoji23][emoji23][emoji85][emoji90]
Vi får i det minste høre variert musikk [emoji14] Koselig å reise sammen da ja. Blir sene kvelder med snakk og kos og spill føler jeg![]()
Åja. Ei venninne har den. Absolutt ikke noe å tegne foran barn. Sexy sekretær og forhud liksom [emoji14] Jeg vil ha den også [emoji23]Ryktet Går er ein slager når det kjem til spel, no er det kommet ei utgåve for "voksne" med 18+,vurderer nesten å kjøpe den [emoji14]