>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Ikke jeg heller. Før jeg reiste til østlandet [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]Haha, myggstikk under foten faktisk[emoji23] det har jeg aldri opplevd...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jeg heller. Før jeg reiste til østlandet [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]Haha, myggstikk under foten faktisk[emoji23] det har jeg aldri opplevd...
Nei den var ny for meg også. Høres fryktelig ubehagelig utHaha, myggstikk under foten faktisk[emoji23] det har jeg aldri opplevd...
Ser ikke ut som det hvertfallÅ jo da.
Er ikke helt å mål enda
Ja, kongeparken har jeg mye gode minner ifra selv når jeg var liten også. Så satser på å vertfall ta oss en tur i løpet av sommerenDet burde jo fungere en gang daKongeparken er ett must når sommern er
![]()
Var i fjor, men da var alle tingene ødelagte helst. Alt stoppa hele tiden... Så jeg klaga. Så har gratisbilletter for hele familien i år [emoji14] Fryktelig kjipt å betale noen tusen for å ikke ta karuseller [emoji90]Ja, kongeparken har jeg mye gode minner ifra selv når jeg var liten også. Så satser på å vertfall ta oss en tur i løpet av sommeren
Det var det [emoji23] Rett under "puta" under foten. Og jeg gikk i hæler. Tråkka på den konstant [emoji23]Nei den var ny for meg også. Høres fryktelig ubehagelig ut![]()
Var bare veldig heldig med bildet.Ser ikke ut som det hvertfall
Samme følelsen hadde jeg idag når jeg kjørte guttungen til trening. Frem og tilbake![]()
Såpass. Vi også var i fjor. I fellesferien var det vell vi var. Og da virka heldigvis alt.Var i fjor, men da var alle tingene ødelagte helst. Alt stoppa hele tiden... Så jeg klaga. Så har gratisbilletter for hele familien i år [emoji14] Fryktelig kjipt å betale noen tusen for å ikke ta karuseller [emoji90]
Jeg blir sikkert å henge rundt der borte etterhvert, kommet inn i styet og flere av dem vet jeg er der på øvelsene. Hjelper til med ett og hitt. Enn så lenge er jeg liksom ikke helt igang, vi skal ha ekstraordinært generalmøte på mandag og så blir vel det nye styret endelig satt og oppgaver fordeles etterhvert og det går seg vel til. Og når lillemor blir eldre og faktisk ikke skriker etter mamma fra jeg går til jeg er tilbake... det må hun venne seg av med. På lørdag blir jeg med guttungen på en aspirant-dag og far skal passe jentene, de kommer etter noen timer for å høre konserten er planen da.
(OG mandag skal faren legge henne, for nevnte møte er fra 1830)
Vi går der fast 2-3 ganger i løpet av sesongen helst. Så syns vi er såpass stamkunder og legger igjen en god del penger, at vi fortjente det.Såpass. Vi også var i fjor. I fellesferien var det vell vi var. Og da virka heldigvis alt.
Men godt du fikk nye billetter da. Er søren meg dyrt nok
Hvor lang tid bruker dere dit?Vi går der fast 2-3 ganger i løpet av sesongen helst. Så syns vi er såpass stamkunder og legger igjen en god del penger, at vi fortjente det.
Var også fint vær med solSå enda kjedeligere da. Men heldigvis har ikke vi lang reisevei! [emoji85] Det må jo være enda verre!
Ca 40 min. Har ei ferje på veien. Den som drar ekstra tid [emoji14] Kommer aldri så langt at jeg orker kjøpe sesongkortHvor lang tid bruker dere dit?
Svarer det seg med sesong kort da?
Ca 40 min. Har ei ferje på veien. Den som drar ekstra tid [emoji14] Kommer aldri så langt at jeg orker kjøpe sesongkort[emoji85]
Hahaha. Må jo spørre når man lurer på noeHahahaha! Bra det ikke er bare meg [emoji56]
Ah. Min er grei sånn. Han går på kjøkkenet på dataen og ser film [emoji14] Slipper jeg maset [emoji86]
Blir litt bobob. I fjor var vi i dyreparken og hunderfossen også. Så da ble det kun en gang [emoji14] Så det varierer ofte.Haha. Men det svarer seg nok om du drar 3 ganger. Skulle ønske vi hadde kortere vei
Bare det funker er det jo greit daHahaha. Må jo spørre når man lurer på noeSelv under film.
Her er det jeg som sitter med dataen og serier, og han tv [emoji14] Men det er helt greit. Da får jeg sett det jeg vil.
Vi skal jo til dyreparken i år. Fader som jeg gleder megBlir litt bobob. I fjor var vi i dyreparken og hunderfossen også. Så da ble det kun en gang [emoji14] Så det varierer ofte.
Året før det 3 - 4 ganger. Hahaha. Må være sikker på vi bruker den og at været er på plass. For er det regn er det jo ikke særlig gøy. Så er mer på sparket vi [emoji23]
Hahaha. Ja en mellom ting mellom alt for mye og alt for lite er perfekt. For liker ikke når jeg ikke alt gangsperr i det hele tatt, for da føler jeg at jeg ikke trente bra nok. Aldri fornøydHaha, det er ikke sååå godt når man ikke fungerer etterpå[emoji23] men litt er fint, da kjenner man virkelig at man har brukt kroppen[emoji2]