Hcg nivå

EiLitaSpire

Elsker forumet
Septemberbarna 2019
Junibollene 2023
Var hos legen torsdag 23 april å tok blodprøve, ettersom jeg ikke har helt oversikt på hvor lang syklus jeg har så har jeg bare tatt utifra 28 dager men back to the point.. isåfall så var jeg 4+6 på torsdagen og fikk beskjed når jeg var hos legen idag at den var litt over 200 på torsdag. Er det normalt? Mulig jeg er noen dager senere enn det jeg tror og altså. Har fortsatt masse symptomer men det vil vell vise seg om noen dager, tok ny blodprøve idag. Ville bare høre med dere [emoji55][emoji55]

Det er jo store normalvariasjoner når det gjelder hcg.. i tillegg er det jo også mulig at du er kortere på veg enn du tror.. ett tall sier ikke så mye, det er stigningen som er viktig [emoji4]

Min HCG 4+6 var 2500, men det viste seg senere at jeg var et par dager lenger på vegen jeg trodde.

Viss du googler hcg nivåer, så ser du at det er helt vanlig og varierer veldig. Men jeg vil gjerne komme til den datoen du har skrevet du har tatt den :p

Det er jo store normalvariasjoner når det gjelder hcg.. i tillegg er det jo også mulig at du er kortere på veg enn du tror.. ett tall sier ikke så mye, det er stigningen som er viktig [emoji4]

Min HCG 4+6 var 2500, men det viste seg senere at jeg var et par dager lenger på vegen jeg trodde.

Håper nesten at jeg er kortere på vei nå for da høres det litt mer normalt med 200 ish[emoji85] tok blodprøve pga jeg hadde en stikkende smerte pluss brun utflod på onsdagsmorgen, håper på fin stigning hvertfall, vil ikke miste igjen[emoji21]

Jeg hadde litt over 200 i hcg når jeg var 4+6, mulig jeg er kortere på vei, men legen sa uansett at det var helt normalt ☺️

Legen rekvirerer prøvene hvis han eller hun finner en faglig begrunnelse for det. Man kan ikke forlange (kanskje hvis man går helt privat..?).
Ok, vurderte å gjøre det privat om mulig. Men jeg er i Hellas for tiden og vet ikke om jeg er keen på å ta blodprøve her. [emoji85] De tar sikkert prøven privat her om jeg spør. Men skal se om jeg klarer å vente noen uker til TUL først.

Ja prøv på det![emoji4]

Da har jeg vært på TUL, og alt så helt fint ut. :D
Han mente jeg var hele to uker kortere på vei en det jeg trodde selv da, noe jeg ikke helt klarer å få til å stemme. For da fikk jeg jo positiv graviditetstest to uker før jeg liksom skulle fått det.. Det er jo fysisk umulig!? Men av en eller annen grunn mener jeg å huske at akkurat det samme skjedde i forrige graviditet også. Merkelig. Skal tilbake i uke 12/13 å se om det vokser som det skal :)
a02126fbfbadc0faeaa0d8050512850d.jpg

Da har jeg vært på TUL, og alt så helt fint ut. :D
Han mente jeg var hele to uker kortere på vei en det jeg trodde selv da, noe jeg ikke helt klarer å få til å stemme. For da fikk jeg jo positiv graviditetstest to uker før jeg liksom skulle fått det.. Det er jo fysisk umulig!? Men av en eller annen grunn mener jeg å huske at akkurat det samme skjedde i forrige graviditet også. Merkelig. Skal tilbake i uke 12/13 å se om det vokser som det skal :)
a02126fbfbadc0faeaa0d8050512850d.jpg

Så bra![emoji2] fikk melding av legen idag også, han sa at hcg nivået mitt var stigende [emoji2]

Back
Topp