Går jo unna nåMen jeg trenger en pause snart [emoji14]
Er velfortjent å ta seg en pause
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går jo unna nåMen jeg trenger en pause snart [emoji14]
Jepp, skrevet mye mer i dag tipper eg [emoji4]planer om å slå gårsdagens tall?
Håper virkelig det [emoji4] Mange nye navn her inne om dagen [emoji846] Sikkert de som ikke har vært så aktive tidligere [emoji1303]Spent på om aktiviteten her inne vil være litt høyere etter konkurransen. Enn den var før[emoji28]
Spent på om aktiviteten her inne vil være litt høyere etter konkurransen. Enn den var før[emoji28]
Det har virkelig du også værtDet skjønner æ, du har vært bra aktiv [emoji106][emoji3]
Takker og bukkerEr velfortjent å ta seg en pause![]()
Det er sant. Og så har vi blitt så kreative til å finne på tråder[emoji28]Håper det [emoji4] Mange av trådene vil jo sikkert være aktive selv etter konkurransen er over.
Ja, veldig [emoji4] Er så kjekt med skikkelig liv innpå her [emoji4]Det er sant. Og så har vi blitt så kreative til å finne på tråder[emoji28]
Prøver ihvertfall - til vanlig e jo supertreg å svare på meldinge på Facebook og sånt, men no har æ lagt inn et ekstra girDet har virkelig du også vært![]()
Lov å håpe, men de fleste er litt mer opptatt med familie i helgen som regelSpent på om vi klarte å skravle enda mer igår [emoji50][emoji14]
Ja, vi må henge i nå, så slipper vi å se den plassen mer [emoji4]Denne 6.plassen hjemsøker meg altså!
![]()
Samme plass i går og i dag, men ligger jo ikke så langt bak [emoji2]Har vi ikke gått opp noe??
Ja e lei den der 6. Plassen no altså.. Var ikke så aktiv igår kveld, så har prøvd å ta litt igjen på morgenkvisten idagDenne 6.plassen hjemsøker meg altså!
![]()
Vi jobber for å finne feilen i iOS appen nåAaah, flere som opplevde noe galt med appen i stad? Fikk ikke kommentert noe, og da jeg prøvde å logge ut og logge inn igjen, så fikk jeg bare en haug med feilmeldinger..
Vi jobber for å finne feilen i iOS appen nå![]()
Dere er btw fortsatt på 6 plass![]()