Bli kjent leken

Nei nå synes jeg vi kjenner hverandre godt nok. (Said no one ever!!!) Keep it coming
 
N
Eg har treningskle, fordi det er comfy å kave rundt på jobb med
emoji4.png


Brukar du sminke kvar dag?
Nei.

Hva er din favorittfilm?
 
Love Actually tror jeg...

Hva skal du gjøre i morgen?
Skal på Hurlumheihuset (lekeland) med barselgruppa mi [emoji4] deretter i bursdagen til en venninne på kvelden! Det blir gøy [emoji16]

Er det lenge siden du var hos frisøren sist?
 
Skal på Hurlumheihuset (lekeland) med barselgruppa mi [emoji4] deretter i bursdagen til en venninne på kvelden! Det blir gøy [emoji16]

Er det lenge siden du var hos frisøren sist?

Er nesten ett år siden. Alt for lenge, sånn er det når frisøren min bor i oslo og jeg bor i bergen [emoji23]

Har du planer for sommeren?
 
Ja, vi skal reise til Spania

Er du impulsiv, eller må alt planlegges nøye?

Jeg hater å planlegge, så må vel si jeg er ganske impulsiv :)

Har du noen "tvangstanker"? Vaner eller "greier" du gjør på en rar måte liksom?
 
Jeg hater å planlegge, så må vel si jeg er ganske impulsiv :)

Har du noen "tvangstanker"? Vaner eller "greier" du gjør på en rar måte liksom?
Får litt noia av å ha noko på hendene, altså å vere skitten. Berre eg tar på utsida av ei makrelltube f.eks er det litt krise. Vaske vaske, sprite sprite. Tørre hender. [emoji19]

Ønsker du deg eit (eller endå eit) husdyr?
 
Får litt noia av å ha noko på hendene, altså å vere skitten. Berre eg tar på utsida av ei makrelltube f.eks er det litt krise. Vaske vaske, sprite sprite. Tørre hender. [emoji19]

Ønsker du deg eit (eller endå eit) husdyr?

Tror jeg gjerne kunne hatt en hund til, men orker ikke valp igjen før vi har fått se barna vi skal ha og de har blitt litt større ;) så mulig Bibbi kan få seg en egen hund etterhvert, men det blir noen år til. Og hun får gå tur med den sjæl, og passe på så den blir stueren.

Hvilket vårtegn er det du liker best?
 
Fuglekvitter!!

Hva er best med julen? :)
 
Back
Topp