Strekkmerkekrem!

Mor2017og2019

Betatt av forumet
Jeg vet det er arvelig med strekkmerker, og at jeg dermed kommer til å få det, men er det noen som vet om en krem som kanskje han hindre litt. Erfaringer?

Eneste en krem kan gjøre er å lindre kløe når huden strekker seg. I gen forskere har funnet noe krem som går dypt nok i huden til å kunne begrense el stoppe strekkmerker.

Er vel i utgangspunktet ingenting som funker, men weleda strech mark oil og bio oil er jo likevel gode oljer man kan smøre med da :) Men det at det er oljer som forebygger strekkmerker blir vel bare falsk trygghet. Deilig for magen å bli smurt litt uansett da :)

Jeg vet det er arvelig med strekkmerker, og at jeg dermed kommer til å få det, men er det noen som vet om en krem som kanskje han hindre litt. Erfaringer?
Ville bare si at min mor fikk masse strekkmerker, forsåvidt hele slekten min oppover har fått. Jeg fikk ikke et eneste ett i forrige svangerskap, så det er håp [emoji56] og magen min var ikke liten heller [emoji5]

Min mor har ikke et eneste å æe dekt fra bryst å helt ned til kne. Bynte å få i tennårene å fikk litt i svangerskapet for 19år siden på magen å dekt på brystene å pynta opp resten av kroppen med overvekt. Mamma har hatt to svangerskap å vært opp å ned i vekt å nada [emoji13]

Åh- eg har ikkje tenkt på den delen før no [emoji85] magen er stappfull i merker, skjønne ikkje korleis det skal gå med evt nye. Dei gamle har endlig falma [emoji27] jaja

Ang kremer, desverre ingen tips.

Back
Topp