Mensen allerede?

Guttemamma22

Elsker forumet
Januar 2017
Februarhjertene2017
Renselsen min varte ca 6 uker etter fødsel. Stoppet opp i ca 1,5 uke før jeg fikk en mørkebrun utflod i to dager og deretter blødning igjen som nå har vart i 2 dager (ikke stoppet enda).

Noen som har erfaring om dette er mensen eller en del av renselsen?
Jeg fullammer og hadde forventet å vente enda mange måneder før mens dukket opp :/
Har fått minipiller og ble så usikker på om jeg skulle starte med dem nå eller ikke:anyone

Renselsen her varte i ca 1 mnd. Begynte på minipillen for ca 3 uker siden,fikk mensen i forrige uke,10 uker etter fødsel.mensen var akkurat som vanlig ,varte i 4-5 dager.
Kan godt hende at det er mensen du har fått da .

I υĸe 6 etter fødѕelen fiĸĸ jeg ѕaммe følelѕe.. Fiĸĸ вrått "ferѕĸt вlod"!?

Renselsen her varte i ca 1 mnd. Begynte på minipillen for ca 3 uker siden,fikk mensen i forrige uke,10 uker etter fødsel.mensen var akkurat som vanlig ,varte i 4-5 dager.
Kan godt hende at det er mensen du har fått da .
Jeg har alltid hatt veldig uregelmessig mens som hver gang har vart i over 1 uke.. skal jeg bare ta sjansen å kaste i meg første pille i dag da tro?

Er jo litt rart om det enda er renselse nesten 2 mnd etter fødsel tenker jeg.

Er vanlig med en blødning etter renselsen. Har du harr mens følelse eller ikkr kjent noe?

Jeg har alltid hatt veldig uregelmessig mens som hver gang har vart i over 1 uke.. skal jeg bare ta sjansen å kaste i meg første pille i dag da tro?

Er jo litt rart om det enda er renselse nesten 2 mnd etter fødsel tenker jeg.

Jeg begynte med minipillen den dagen jeg fikk den hos legen.Ettersom jeg ikke viste når mensen ble å komme uansett.Vil tro tro at er det mensen så kan du begynne å ta den i følge det som står om mensen og pillen.

Fant du ut av hva det var da? Og ga det seg raskt igjen?
Jeg tenĸte iĸĸe мer på det. For dagen etter var det вorte. Renѕelѕen ĸoм og giĸĸ jo.. og ingen мageѕмerter var d нeller. мen nå virĸer det υt ѕoм jeg нar eggløѕning.. ѕer ѕånn υt iallefall[emoji4]

Jeg fikk den største blødningen ever når jeg begynte på minipillen. Slutta å ta den etter noen dager. Mista så mye blod at jeg ble svimmel og kvalm. Slutta å ta den, og har ikke blødd noe mer. Lille er 3 mnd i dag. Fullammer. Fikk minipillen på etterkontroll når han var 6 uker.

Jeg fikk den største blødningen ever når jeg begynte på minipillen. Slutta å ta den etter noen dager. Mista så mye blod at jeg ble svimmel og kvalm. Slutta å ta den, og har ikke blødd noe mer. Lille er 3 mnd i dag. Fullammer. Fikk minipillen på etterkontroll når han var 6 uker.

Nevnte jeg at jeg slutta å ta den? [emoji23]

Nevnte jeg at jeg slutta å ta den? [emoji23]
Usikker på om jeg fikk med meg at du slutta altså..:hilarious:

Huff, det hørtes ekkelt og skummelt ut. Begynte du å ta dem med det samme du fikk den?
jeg fikk beskjed om å starte ved første mens som men vanlig p-pille

Usikker på om jeg fikk med meg at du slutta altså..:hilarious:

Huff, det hørtes ekkelt og skummelt ut. Begynte du å ta dem med det samme du fikk den?
jeg fikk beskjed om å starte ved første mens som men vanlig p-pille

Jeg fikk beskjed om å starte med en gang, fordi før den første mensen kommer ei eggløsning. Og man vet jo ikke når den kommer.. så i teorien kan man bli gravid før første mens.
Men nå har jeg ikke noe partner lenger uansett, så da trenger jeg ikke spise hormoner som kødder med kroppen min :p

Ikke kjent noe spesielt. Har vanligvis veldig sterke menssmerter
Mest sannsynlig etterblødning etter renselsen da :) jeg hadde en etter første fødsel og jeg hadde en for noen uker siden

Jeg fikk beskjed om å starte med en gang, fordi før den første mensen kommer ei eggløsning. Og man vet jo ikke når den kommer.. så i teorien kan man bli gravid før første mens.
Men nå har jeg ikke noe partner lenger uansett, så da trenger jeg ikke spise hormoner som kødder med kroppen min :p
Åja sånnsett! Vi bruker kondom uansett nå da for å være sikker (eller rettere sakt; vi brukte kondom den ene gangen vi har hatt sex etter fødsel:'D ).
Enig med deg - ville nok ha droppa det selv om jeg ikke "måtte"

Da satser jeg på det og håper det gir seg raskt igjen! Tusen takk for innspill
Denne gangen var det blod ca 1 uke. Men noen får mensen tidlig på tross av ammingen. Men som regel får man litt mens murringer osv når man får mensen på skikkelig :)

Jeg har hatt halvannen dag mensen 8uker etter fødsel, legen sa på etterkontroll (som jeg var noen dager senere) at det er helt normalt når man ammer, og at dette varierer veldig fra person til person :) Hadde skikkelig menssmerter og..
Red: går ikke på noe prevensjon

Back
Topp