♫ Skravletråd Mars ♫

Så bra da. Ingenting som er så godt som når man er enige :)
Hehe. Nei det er helt sant. Og jeg er ikke så kravstor. Bare vil at alle skal ha eget rom, mannen og (neeeeei da) Og her i nærområdet. Vil ikke dra med meg eldste til ny bydel. Vil hun skal få bli her hun er kjent. Men altså hvis han pusser opp alt så kan han få bli.

Hehe. Nei det er helt sant. Og jeg er ikke så kravstor. Bare vil at alle skal ha eget rom, mannen og (neeeeei da) Og her i nærområdet. Vil ikke dra med meg eldste til ny bydel. Vil hun skal få bli her hun er kjent. Men altså hvis han pusser opp alt så kan han få bli.
Hihi ja [emoji1] Men tanken på noe som er nytt er enda bedre enn oppussing i evigheten. Få det nøyaktig som man vil mens det bygges [emoji7][emoji7]

Kunne også innimellom tenkt meg ett soverom til mannen. Spesielt i kveld. Hører snorkinga ned mens tven er på [emoji23]

Nå er det snart natta her. Vanligvis pleier jeg sjekke topp 100 før jeg legger meg. Men tror jeg skal skippe det idag[emoji6]

Natta. La meg jeg. Snorkende mann som stjal puta mi. Gøy gitt [emoji37] headsett på i natt tror jeg altså [emoji85]

Hihi ja [emoji1] Men tanken på noe som er nytt er enda bedre enn oppussing i evigheten. Få det nøyaktig som man vil mens det bygges [emoji7][emoji7]

Kunne også innimellom tenkt meg ett soverom til mannen. Spesielt i kveld. Hører snorkinga ned mens tven er på [emoji23]
Det er sant. Vi slo 3 rom sammen til ett bad, og da fikk jeg lov å bestemme selv og har drømmenbadet, eneste grunnen som holder meg litt igjen her :p Men å få lov å bestemme hvordan alt skal se ut, det hadde vært luksus.

Hahaha, mannen snorker her og.. Han sover med største og hører han inn på der jeg sover :p
Han og lille kan ikke sove på samme rom, for da våkner minste heele tiden. Haha. Planen er han han skal flytte inn igjen når største slutter å hoste halve natten, men vi får no nett se på det.

Nå er det snart natta her. Vanligvis pleier jeg sjekke topp 100 før jeg legger meg. Men tror jeg skal skippe det idag[emoji6]
Jeg prøver å unngå å sjekke, men er alt for nysgjerrig. Jeg er falt til 78 plass :p Var så fornøyd med at jeg i det hele tatt kom på listen denne mnd, også kom jeg meg forbi 30 plass, det var stort! Og nå er jeg snart ute. Haha. Får skravle masse neste uke tror jeg. Gir ikke helt opp enda.

Back
Topp