>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Ah. Blir du dårlig du ja [emoji14] Joda er det greit å holde det på en flaske [emoji1]Nei nå må jeg roe ned. Kan ikke være dårlig i morgen[emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah. Blir du dårlig du ja [emoji14] Joda er det greit å holde det på en flaske [emoji1]Nei nå må jeg roe ned. Kan ikke være dårlig i morgen[emoji85]
<gjerne detHar selv aldri bodd der, men familien kommer derfra
Da synes jeg vi bør få til en kaffidate en gang! Litt direkte men jeg synes du er kul! Chattes på pm?
![]()
Natta damer! Sov søtt!
Hehe. Nei det er helt sant. Og jeg er ikke så kravstor. Bare vil at alle skal ha eget rom, mannen og (neeeeei da) Og her i nærområdet. Vil ikke dra med meg eldste til ny bydel. Vil hun skal få bli her hun er kjent. Men altså hvis han pusser opp alt så kan han få bli.Så bra da. Ingenting som er så godt som når man er enige![]()
Er det litt for ofte.Aldri vert i Trondheim jeg heller. Egentlig en skam føler jeg
Ah. Blir du dårlig du ja [emoji14] Joda er det greit å holde det på en flaske [emoji1]
Hihi ja [emoji1] Men tanken på noe som er nytt er enda bedre enn oppussing i evigheten. Få det nøyaktig som man vil mens det bygges [emoji7][emoji7]Hehe. Nei det er helt sant. Og jeg er ikke så kravstor. Bare vil at alle skal ha eget rom, mannen og (neeeeei da) Og her i nærområdet. Vil ikke dra med meg eldste til ny bydel. Vil hun skal få bli her hun er kjent. Men altså hvis han pusser opp alt så kan han få bli.
Usj da. Ikke rart du ikke tsr mer enn 4 5 ganger i året da !Blir kjempe dårlig[emoji85] så kommer nok til å merke dette i morgen.
Usj da. Ikke rart du ikke tsr mer enn 4 5 ganger i året da !
Natta [emoji1] Sikkert like lurtNå er det snart natta her. Vanligvis pleier jeg sjekke topp 100 før jeg legger meg. Men tror jeg skal skippe det idag[emoji6]
Det er sant. Vi slo 3 rom sammen til ett bad, og da fikk jeg lov å bestemme selv og har drømmenbadet, eneste grunnen som holder meg litt igjen herHihi ja [emoji1] Men tanken på noe som er nytt er enda bedre enn oppussing i evigheten. Få det nøyaktig som man vil mens det bygges [emoji7][emoji7]
Kunne også innimellom tenkt meg ett soverom til mannen. Spesielt i kveld. Hører snorkinga ned mens tven er på [emoji23]
Du er på 16. plass, jeg er ved å felle utNå er det snart natta her. Vanligvis pleier jeg sjekke topp 100 før jeg legger meg. Men tror jeg skal skippe det idag[emoji6]
Natta. La meg jeg. Snorkende mann som stjal puta mi. Gøy gitt [emoji37] headsett på i natt tror jeg altså [emoji85]
Du er på 16. plass, jeg er ved å felle ut
Jeg prøver å unngå å sjekke, men er alt for nysgjerrig. Jeg er falt til 78 plassNå er det snart natta her. Vanligvis pleier jeg sjekke topp 100 før jeg legger meg. Men tror jeg skal skippe det idag[emoji6]
Det går bra for min del, er egentlig ingen av premiene jeg jakter på, og dessuten har jeg vunnet litt for mye herHysj sann[emoji6]
Headsett var ikke en dum ide, når man har snorkende mann.Natta. La meg jeg. Snorkende mann som stjal puta mi. Gøy gitt [emoji37] headsett på i natt tror jeg altså [emoji85]
Det går bra for min del, er egentlig ingen av premiene jeg jakter på, og dessuten har jeg vunnet litt for mye her