I dag var jeg og kjøpte gave til mannen, som har bursdag i morgen. Det enste han ønsket seg er sokker, så kjøpte like godt 20 par, og flaxlodd
Skulle tro vi var pensjonister av og til.

Kjøpte du ikke moccabønner også? Flaxlodd er jo kjempe gøy da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag var jeg og kjøpte gave til mannen, som har bursdag i morgen. Det enste han ønsket seg er sokker, så kjøpte like godt 20 par, og flaxlodd

Kjøpte du ikke moccabønner også? det er kjempedigg;PHjemmelaget potetchips hørtes veldig godt ut![]()
Hvordan lager du det?det er kjempedigg;P
Du kan enten skjære poteter i flak eller båter. Surr olivenolje med havsalt og No urter etter smak. La de trekke i 10 min før du putter dem inn i ovnen. 200 c grill flak I can 20 min båter i 45 min men ovnene er forskjellige så følg med og noter deg tiden den brukerHvordan lager du det?
Var det jeg viste, var noe jeg glemte jaKjøpte du ikke moccabønner også?
Flaxlodd er jo kjempe gøy da![]()
Da skal jeg teste det ut en gang. Har prøvd i båter. Men aldri i flakDu kan enten skjære poteter i flak eller båter. Surr olivenolje med havsalt og No urter etter smak. La de trekke i 10 min før du putter dem inn i ovnen. 200 c grill flak I can 20 min båter i 45 min men ovnene er forskjellige så følg med og noter deg tiden den bruker
Du er jo bare såååå snill!!
(noen bør legge ut en video)
Dumdidum "Vi é pojkarna som busar, med flickornas små..." Er ferdig. Men eldste ringte og fant ikke minste. Når de skulle hjem fra skolen. Så vill panikk. Mannen kjørte hjem. Eldste leta i skoleområdet og jeg ringte rundt. Fant henne da. Hu gikk til sfoen fordi hu ikke fant eldste.. Så mannen henta hu og nå er jeg kommet hjem. Men vi planlegger nå hva jeg må handle. Siden jeg løp fra butikken i panikk [emoji23][emoji85] Kommer inn bedre etter middagen tenker jeg og pulsen er nede på normalen igjenEr du ferdig på jobb nå?
Ida ghar arbeidsinnsatsen vert laber [emoji14] Har leta etter forlk å skravle medrett før jeg kasta meg inn på terminforumene, bare for å ha noen å skravle med
![]()
Du er snill. Jeg klarer ikke kjøpe flaxlodd til andre. Får helt panikk for at de vinner på det jeg kjøpte [emoji23][emoji23]I dag var jeg og kjøpte gave til mannen, som har bursdag i morgen. Det enste han ønsket seg er sokker, så kjøpte like godt 20 par, og flaxlodd [emoji14]
Hahaha. Den var faktisk braRing! Ring! Blondinen: – Hallo, kan dere fikse pc min? Ekspeditøren: – Hei, beklager, men dette er en vindusforetning. Blondinen: Men jeg har jo Windows.
[emoji23][emoji23][emoji23]Ring! Ring! Blondinen: – Hallo, kan dere fikse pc min? Ekspeditøren: – Hei, beklager, men dette er en vindusforetning. Blondinen: Men jeg har jo Windows.
Hahaha. Vel siden det er han så regner jeg med han deler om han vinnerDu er snill. Jeg klarer ikke kjøpe flaxlodd til andre. Får helt panikk for at de vinner på det jeg kjøpte [emoji23][emoji23]
Hahaha. Uff ja. Hva gjør man da liksom? Ehm. Betaler tilbake det den kosta? Må man dele halvparten? Hva søren gjør man?Hahaha. Vel siden det er han så regner jeg med han deler om han vinner [emoji14]
Jeg er så redd for å vinne mye på ett lodd jeg har fått av andre. Hahaha
Spurte mannen hypotetisk om han fikk av en kompis. Han sa han hadde spandert ei fylle. [emoji14]Hahaha. Vel siden det er han så regner jeg med han deler om han vinner [emoji14]
Jeg er så redd for å vinne mye på ett lodd jeg har fått av andre. Hahaha
Det er akkurat det jeg lurer på. Hva i all verden gjør man om man vinner? Heldigvis er sjansen så liten for å vinne at det vel egentlig ikke ett reelt problemHahaha. Uff ja. Hva gjør man da liksom? Ehm. Betaler tilbake det den kosta? Må man dele halvparten? Hva søren gjør man?![]()
Later som ingenting og kjøper ett nytt lodd og "vinner" på det ? [emoji23]Det er akkurat det jeg lurer på. Hva i all verden gjør man om man vinner? Heldigvis er sjansen så liten for å vinne at det vel egentlig ikke ett reelt problemMen om jeg noen gang vinner, kan du banne på at jeg har fått loddet av noen..
Hahaha lurt.Spurte mannen hypotetisk om han fikk av en kompis. Han sa han hadde spandert ei fylle. [emoji14]
Nå nyter jeg bare synet og lukta av mannen som lager panna cotta![]()
Hahahahaha. Det var ikke dumt.Later som ingenting og kjøper ett nytt lodd og "vinner" på det ? [emoji23]