Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, sengen var helt horribel!! Samboeren fekk den gode sengen da. Så jeg tvang han oppi sykehussengen, så jeg skulle få sovet litt ordentlig [emoji23]Ble tre dager, men var klar til å dra hjem etter to. Forferdelige senger! Siden mini ble født så sent på søndagen, måtte vi vente til onsdag morgen før han fikk tatt den nyfødt screeningen.
Ja er slik på sykehus..Var to, og da var jeg superklar for å dra hjem. Hadde dratt dagen før om jeg kunne... vonde senger og stoler, umulig å slappe av!
Åh, sengen var helt horribel!! Samboeren fekk den gode sengen da. Så jeg tvang han oppi sykehussengen, så jeg skulle få sovet litt ordentlig [emoji23]
Huff da..Her fikk vi hver vår sykehusseng.. mannen spurte pent om han kunne sove hjemme tredje natta [emoji38] Fikk lov til det da [emoji6]
Ja er slik på sykehus..
Ja de kunne hatt det bedre! Første gang fikk mannen sove på sykehuset. Et rom 2 sykehus senger ikke behagelig og mye bråk. Denne gangen fødte jeg 01:10 fikk rom på tomannsrom 3:45 og da ble mannen kicket ut av sykehuset. Greit de skal ta vare på mammaen. Men hva med pappaen? Han kan bare kastes ut? Stod opp kl 9 og dro hjem halv 11Passe håpløst at man ikke kan spandere noe bedre på mennesker som nettopp har skvist et annet menneske ut av underlivet... og på sykehuset her fantes det ikke et fellesrom på føden heller, savnet å kunne sitte i en sofa eller noe. Ble derfor til at jeg bare lå i senga, for den var for vond til å sitte i og hadde ingen puter til å støtte opp under amming heller.
Barselavdelingen var bare noen rom i gangen, med en annen avdeling lengre inn, så det var ikke akkurat rolig.
Da syns jeg det var mye triveligere der jeg fødte først, var en lukket avdeling med fellesrom og slikt... men var ikke garantert enerom der, og det er bare en fødestue så de mangler jo beredskap, har ikke epidural hvis man ønsker, og i det hele tatt.
Passe håpløst at man ikke kan spandere noe bedre på mennesker som nettopp har skvist et annet menneske ut av underlivet... og på sykehuset her fantes det ikke et fellesrom på føden heller, savnet å kunne sitte i en sofa eller noe. Ble derfor til at jeg bare lå i senga, for den var for vond til å sitte i og hadde ingen puter til å støtte opp under amming heller.
Barselavdelingen var bare noen rom i gangen, med en annen avdeling lengre inn, så det var ikke akkurat rolig.
Da syns jeg det var mye triveligere der jeg fødte først, var en lukket avdeling med fellesrom og slikt... men var ikke garantert enerom der, og det er bare en fødestue så de mangler jo beredskap, har ikke epidural hvis man ønsker, og i det hele tatt.
Kanskje en start at de prøver dem srlv jaJordmoren som tok i mot mini her valgte å sove på sykehuset da hun hadde kveldsvakt først og skulle ha morgen-/dagvakt dagen etter. Sov da på sykehusseng, og da hun kom innom for den standardpraten så sa hun at hun ikke kunne skjønne at de lot kvinner som har født ligge på dem, for de var helt jævlige.