Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar bilder hele tidenprinter noen ut med en gang
setter inn i babyjournalen hennes
Fått en sånn fin mobil printer til jul, så her printes det ut enkelt bilder hele tiden
Gitt vekk bilder til besteforeldre og![]()
Jo det e sant,men no har æ ikke så mange andre hobbya å holde på med i permisjonen, så kanskje det blir mitt "kall" [emoji14]Syntes det tar så mye tid å finne hva som kan fremkalles.
KanskjeJo det e sant,men no har æ ikke så mange andre hobbya å holde på med i permisjonen, så kanskje det blir mitt "kall" [emoji14]
Det skjønner, litt mer å gjøre med to enn med enKanskje [emoji14] her er det litt stress. Når man først har levert storebror i barnehagen så vil man slappe av når hun sover [emoji14] slapper ikke av med bildene, blir rastløs
Jeg begynte ble lei første gangen. Brukte noen timer og det er ikke alle bildeneDet skjønner, litt mer å gjøre med to enn med enMen så har æ ikke begynt på bildene enda, så vi får nu se ka æ faktisk får gjort
Trur det e lurt å bynne tidlig,har jo ikke rukket å ta Såååååå mange bilder på 2,5 måned,men venter æ til han e året så blir det nok verre [emoji14]Jeg begynte ble lei første gangen. Brukte noen timer og det er ikke alle bildene