Aha- æ lærer stadig noe nytt! Ser æ e på plass 102- vet ikke helt om det e bra eller dårlig- litt for mye på mobilen kanskje [emoji85]Topp 100 ser man på generelt. På topp 100 mars. Ting man kan vinne der også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aha- æ lærer stadig noe nytt! Ser æ e på plass 102- vet ikke helt om det e bra eller dårlig- litt for mye på mobilen kanskje [emoji85]Topp 100 ser man på generelt. På topp 100 mars. Ting man kan vinne der også![]()
Vet du hvor ofte den oppdateres?Topp 100 ser man på generelt. På topp 100 mars. Ting man kan vinne der også![]()
Kommer ann på hvordan du ser på det hehe.. Stor tommel opp fra megAha- æ lærer stadig noe nytt! Ser æ e på plass 102- vet ikke helt om det e bra eller dårlig- litt for mye på mobilen kanskje [emoji85]
Jeg har vært på 6. Plass en gang for veldig lenge siden XD man kan vinne premier men som regel kun de som er over topp 50Aha- æ lærer stadig noe nytt! Ser æ e på plass 102- vet ikke helt om det e bra eller dårlig- litt for mye på mobilen kanskje [emoji85]
Ja ok.. Artig med premie,men vet ikke hvor mye tid æ egentlig vil bruke på mobilen ;pJeg har vært på 6. Plass en gang for veldig lenge siden XD man kan vinne premier men som regel kun de som er over topp 50
Haha . For noen som meg blir forumet en vane. Man blir avhengig. Men blitt mindre etter baby nr 2Ja ok.. Artig med premie,men vet ikke hvor mye tid æ egentlig vil bruke på mobilen ;p
Ja det e det æ frykte, e allerede mye å sjekker babyverden appen [emoji14]Haha . For noen som meg blir forumet en vane. Man blir avhengig. Men blitt mindre etter baby nr 2
Da er du på vei inn i en rutine. Neste månede høyere på listen xDJa det e det æ frykte, e allerede mye å sjekker babyverden appen [emoji14]
Hver 4 time [emoji846]Vet du hvor ofte den oppdateres?
Oi det var ofte. Jeg har vist dalt skikkelig til tross for skravling hahaHver 4 time [emoji846]
Jeg vant en minimeis en mndJa ok.. Artig med premie,men vet ikke hvor mye tid æ egentlig vil bruke på mobilen ;p
Oi! Det e jo en kjempefin premie da! Æ får følge litt med og kanskje gjøre litt innsats iblandtJeg vant en minimeis en mnd![]()
Ble super glad og gleder meg til å bruke denOi! Det e jo en kjempefin premie da! Æ får følge litt med og kanskje gjøre litt innsats iblandt![]()
Eg og [emoji28] Sånn går det når noen skravler helt hinsides [emoji846]Oi det var ofte. Jeg har vist dalt skikkelig til tross for skravling haha
Er noen syke tall på den listen nåEg og [emoji28] Sånn går det når noen skravler helt hinsides [emoji846]
Vet [emoji4] Er helt villt at så mange har så mange innlegg [emoji846]Er noen syke tall på den listen nå