venterenspire
Blir kjent med forumet
Er det flere som merker at man har høy puls? Føler enkelte dager at pulsen raser avgårde, og syns det er ekkelt.. Skal snakke med legen min om det, men ville bare høre om flere opplever det samme [emoji846]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
såvidt oppoverbakke og puster som et lokomotivJeg har og følelsen av at pulsen min har økt noe, selv om jeg ikke har noen tall på dette... Og herlighet så andpusten man plutselig har blittsåvidt oppoverbakke og puster som et lokomotiv
![]()
Om det ikke var for kneskade, slik at jeg hadde kunne holdt på med håndball en liten stund til, så skjønner jeg virkelig ikke hvordan det skulle gått eller hvordan jeg skulle holdt graviditeten skjult!
Definitivt. Bare av å gå opp trappen i huset [emoji15]
Ja! Jeg hadde hvilepuls på over 100 i går. Bestiller legetime til uka hvis det fortsetter [emoji33] blir kvalm av det, og føler jeg ikke får trukket pusten ordentlig [emoji58]
Har også opplevd å få puls på 100 av ingenting egentlig, så går den fort ned til 75 igjen.. Litt godt å vite at det ikke er bare meg som opplever det [emoji4]