♫ Skravletråd Mars ♫

Ja. Gjør ikke den tabben om igjen gitt [emoji23] Selv om jeg syns ærlig talt det var hennes egen feil som kasta foten sin fra ene siden av senga til akkurat andre siden hvor jeg setta meg litt ned liksom. Hva var vel oddsen for at foten skulle hives 1 m min vei ? [emoji33]

Risikoanalyse Spyro. Var du ikke på det kurset i småbarnstiden?[emoji85][emoji16]

Paradise hotel. Egentlig litt pinlig å si det høyt[emoji85]

Men helt supert å ha på i bakgrunnen[emoji6]
Hahaah [emoji39] Bedre enn Hotel Cæsar da [emoji23]
Ikke at jeg liker det heller gitt [emoji87]

Her er det trening på tirsdag, torsdag og søndag, og ukeshandel på onsdager i partallsuker, og trening tirsdag, onsdag og søndag, og ukeshandel på tirsdager i oddetallsuker.

Er godt innarbeidet i rutinen her i huset

[emoji33] det svaret måtte jeg lese 2 ganger. Herlighet så rutinert du er[emoji1360] slik skal jeg også bli en gang;)

Haha. Bare sett innimellom på det. Men grei underholdning da. Har en kompis som prøver å komme inn der hele tiden [emoji14] Han er sprø og gal. Men blir aldri valgt ut [emoji23] Heldigvis. Han blir litt høy på seg selv [emoji23]

[emoji23][emoji23] passer vell egentlig godt inn da. Er jo ingen av de som går inn der som ikke er gal[emoji12]
Og hele gjengen der inne i år, er så høy på seg selv at de bortimot sikler når de ser seg selv i speilet[emoji23]

Selvfølgelig trente jeg litt for deg også. Kjenner du ikke at du er støl i magen?

Men du vet vell det at så lenge klærne har vert på, så kan du si at du har trent;) ;)
Sant!! Gikk en liten tur da, så fikk gått på noen skritt iallefall. Kjenner jeg er støl i nakken, men det er vel fordi jeg ar sittet mange mange lange timer ved pcen de siste dagene :P

Fått hente melding fra H&M. Det vil si at det blir prøverom på badet i morgen. Elsker å kunne prøve klær i fred og ro hjemme[emoji16]

[emoji23][emoji23] passer vell egentlig godt inn da. Er jo ingen av de som går inn der som ikke er gal[emoji12]
Og hele gjengen der inne i år, er så høy på seg selv at de bortimot sikler når de ser seg selv i speilet[emoji23]
Han kompisen min er nok for gammel tenker jeg. 31 år [emoji14] Men for all del. Han hadde passa godt inn med de små der [emoji14] Men uff nei. Hadde blitt dritflau hadde jeg sett han på tven [emoji23][emoji23]

Sant!! Gikk en liten tur da, så fikk gått på noen skritt iallefall. Kjenner jeg er støl i nakken, men det er vel fordi jeg ar sittet mange mange lange timer ved pcen de siste dagene :P

Fikk nesten sjokk av de snappene om hvor mange innlegg som er rundtomkring på forumet. Er det mulig???[emoji33]

Så skjønner godt du blir stiv i nakken

Fikk nesten sjokk av de snappene om hvor mange innlegg som er rundtomkring på forumet. Er det mulig???[emoji33]

Så skjønner godt du blir stiv i nakken
Jepp, det er mulig. Og vi sjekke NØYE (!!!!!!!) at det ikke jukses!

Forumet samlet nådde min våte drøm i går faktisk! Så nå må jeg finne opp en ny :P

Han kompisen min er nok for gammel tenker jeg. 31 år [emoji14] Men for all del. Han hadde passa godt inn med de små der [emoji14] Men uff nei. Hadde blitt dritflau hadde jeg sett han på tven [emoji23][emoji23]

Med de små der[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Med de små der[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Er ikke de fleste rundt 18 og 20 helst. Jobber de ikke, siden de kan være med i mange mnd?

Kanskje jeg skal melde meg. Har en tigerkropp på gang som sårt trenger sol. Ei heller feil å få litt paraplydrinker.
Men hadde sikkert blitt stemt hjem med en gang. Null sex og klinings gitt!

Men han som vant første året i Big Brother var faktisk edru og null drama med. Jeg hadde jo hatt en sjanse.

Nei, også så digg å kunne bestille hjem de klærne en ønsker å prøve. Også bare sende i retur det man ikke vil ha[emoji1360]
Jo. Greit det. Men syns det er kjedelig med de som man må få tilbakebetalt av og må legge inn ny bestilling pga det. Istedenfor å bare sende i retur og skrive. Gi meg en str mindre eller større. Så ferdig! [emoji39]

Back
Topp