♫ Skravletråd Mars ♫

Koselig og koselig [emoji23]

Hu koste i senga. Så skulle vi gå på hennes rom. Og akkurat i det jeg satte meg på sengekanten stakk hu foten under rumpa mi. Jeg reiste meg opp så fort jeg innså at det var en fot under. Altså kjemperaskt. Men en overtrøtt og sliten unge fant krokodilletårene og måtte ha trøst av pappa. Og dermed mååååtte hu sove i vår seng for hu var så vond i foten... Og jeg måtte ligge med hu til hu sovna. Og hu måtte ha alle bamsene. Jada. Utspekulert much?

Hu løp forresten ned 5 min etterpå for å tisse en gang til og skravle med pappaen igjen.

Menmen. Hu skal bæres i sin seng når han legger seg [emoji16][emoji23]

Huffsann for en slem mamma som satt seg på foten hennes[emoji23][emoji23]

På tide gitt! Burde få prioriteringene riktig når du vet jeg sittee her og venter [emoji56]

Var ikke meningen. Men måtte ha meg 15 min på puta før jeg stakk på trening. Så da rakk jeg ikke innom etter middag.

Men nå er jeg her.

Skjedd noe spennende i det siste?

Du trente vel litt for meg å?? Skulle ut å trene i dag så tok på treningstøy i dagtidlig. Glemte det helt og fant t ved 17 tiden at jeg fortsatt gikk i samme klærne.. :P
Selvfølgelig trente jeg litt for deg også. Kjenner du ikke at du er støl i magen?

Men du vet vell det at så lenge klærne har vert på, så kan du si at du har trent;) ;)

Var ikke meningen. Men måtte ha meg 15 min på puta før jeg stakk på trening. Så da rakk jeg ikke innom etter middag.

Men nå er jeg her.

Skjedd noe spennende i det siste?
Nei. Ikke egentlig. Speider og sånt. Ellers er det jo drama ved legginga [emoji23]

Skal legge meg om ikke så lenge. Men skal prate frem til da [emoji23]

Neida du er så flink som trener [emoji123][emoji123] Er jo litt egentid [emoji8]

Nei. Ikke egentlig. Speider og sånt. Ellers er det jo drama ved legginga [emoji23]

Skal legge meg om ikke så lenge. Men skal prate frem til da [emoji23]

Neida du er så flink som trener [emoji123][emoji123] Er jo litt egentid [emoji8]

Det er det. Men i dag var motivasjonen. På bånn kjente jeg. Pms? Er det ikke lov å skylde på det?

Kjenner det skal bli godt å legge seg snart også, men må bare ja litt tid på sofaen.

Det er det. Men i dag var motivasjonen. På bånn kjente jeg. Pms? Er det ikke lov å skylde på det?

Kjenner det skal bli godt å legge seg snart også, men må bare ja litt tid på sofaen.
Sofatid er viktig! Ellers blir man sprø. Noe spesielt du skal se på da?

Det er helt lov å skylde på PMS [emoji56] Lovlig grunn

[emoji23] hører du har lært[emoji23][emoji23]
Ja. Gjør ikke den tabben om igjen gitt [emoji23] Selv om jeg syns ærlig talt det var hennes egen feil som kasta foten sin fra ene siden av senga til akkurat andre siden hvor jeg setta meg litt ned liksom. Hva var vel oddsen for at foten skulle hives 1 m min vei ? [emoji33]

[emoji1360] det skulle jeg også gjort. Men denne uken har jeg liksom ikke fått det til[emoji23]
Her er det trening på tirsdag, torsdag og søndag, og ukeshandel på onsdager i partallsuker, og trening tirsdag, onsdag og søndag, og ukeshandel på tirsdager i oddetallsuker.

Er godt innarbeidet i rutinen her i huset

Har paradise hotel på i bakgrunnen. Jeg bare elsker all dramaen der[emoji7]
Haha. Bare sett innimellom på det. Men grei underholdning da. Har en kompis som prøver å komme inn der hele tiden [emoji14] Han er sprø og gal. Men blir aldri valgt ut [emoji23] Heldigvis. Han blir litt høy på seg selv [emoji23]

Back
Topp