Skravletråd!

Veldig veldig digg. Jeg er ikke noe morgenmenneske, og som gravid nå, er hele dagen ødelagt om jeg må stå opp tidlig, og ikke får sove igjen.

Er ikke noe morgenmenneske selv jeg! Finnes det noe bedre enn å ligg lenge? Pleier å si at jeg er et d-menneske, kan sove døgnet rundt!

Er ikke noe morgenmenneske selv jeg! Finnes det noe bedre enn å ligg lenge? Pleier å si at jeg er et d-menneske, kan sove døgnet rundt!
Søvn er egenlig alltid velkommen. Men før jeg fikk barn kunne jeg stå opp tidlig og kose meg. Nå har det blitt et herk å stå opp tidlig* sukk* men vi har i såfall helgen på oss å sove litt lenger en 0400:p

Nå for tiden kan jeg også det.. Men til vanlig ligger B-gener i meg. Legge seg 01-02 og opp 11ish er mest ideelt for meg [emoji14]
Også trenger jeg ca 10 timers søvn. 8 blir for lite.. Merker det spesielt i lengden.

Søvn er egenlig alltid velkommen. Men før jeg fikk barn kunne jeg stå opp tidlig og kose meg. Nå har det blitt et herk å stå opp tidlig* sukk* men vi har i såfall helgen på oss å sove litt lenger en 0400:p
Klokka fire ja.. Det er så tidlig at jeg føler det nesten ikke er vits i å legge seg engang [emoji14]

Hahah det er å jobbe 14 dager av og 14 dager på. Halve året er man borte på jobb og jobber og resten av halvåret har man fri...
Hm.. Da er det litt annet da [emoji28]

Hoooi! Er det noen her?

Jepp! Whats up??? :)
Jeg er sulten og venter på at dattera skal legge seg (snaaaart nå. Hun er på kveldsmat nå!), så jeg kan lage meg noe godt og spise, og deretter spise chips og dip!

Hva gjør du?

Jeg er sulten og venter på at dattera skal legge seg (snaaaart nå. Hun er på kveldsmat nå!), så jeg kan lage meg noe godt og spise, og deretter spise chips og dip!

Hva gjør du?
Sitter i sofaen og dasser :p og tenker på ting jeg burde gjort :p

Sitter i sofaen og dasser [emoji14] og tenker på ting jeg burde gjort :p
Alltids noe man BURDE gjort[emoji28]
Jeg burde.. Ta klærne ut av vaskemaskinen (det skal jeg få til i kveld!), vasket gulv og badene. Men.. Jeg klarer ikke og orker ikke [emoji14]
Så, blir godis og sofaduty istedet.

Alltids noe man BURDE gjort[emoji28]
Jeg burde.. Ta klærne ut av vaskemaskinen (det skal jeg få til i kveld!), vasket gulv og badene. Men.. Jeg klarer ikke og orker ikke [emoji14]
Så, blir godis og sofaduty istedet.
Jeg tror jeg skal ta inn i oppvaskmaskina fra gårdagens middag kanskje :p

Hva gjør du?

Ååå herregud chips og dip har jeg ikke spist på sikkert et år!!! Hørtes sykt godt ut!! :D

Jeg har visst sovet litt på sofaen [emoji5] var sikkert sårt trengt! Nå er det Billions på senga [emoji2]

Jeg tror jeg skal ta inn i oppvaskmaskina fra gårdagens middag kanskje :p
Jeg fikk lagt klær i tørketrommelen i alle fall!
En ting gjort er.. En ting gjort i alle fall. [emoji14]

Back
Topp