Vinne ting

onskedrom

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Høsthjerter 2017
Jeg håper dette ikke teller som å linke til andre forum etc, for det kan jo umulig dra trafikk ut herfra. Men hvis admin er uenig får hun slette, og da beklager jeg

Men hvis dere følger Babyshop på facebook kan dere nå vinne en vogn. Aner ikke noe om vogna for den er ny, men vogn er dyrt.

Og i går kveld så jeg noe i facebook-feeden om å vinne en voksi sommerpose. Og det tror jeg faktisk var her via babyverden. Skal se om jeg finner igjen den [emoji4]

Æsj, jeg kan jo ikke følge slike sider før det er offisielt... *hrmpf*

Enig :D jeg vant nettopp babyjogger city elite med deluxe bag. Veldig uventet og gøy! Er med i alle konkurranser som er overkommelige på instagram
wow! Gratulerer! :D Jeg er også med mange på instagram. Er ikke så mange som snoker der som de som får opp alt i facebook-feeden.

Enig :D jeg vant nettopp babyjogger city elite med deluxe bag. Veldig uventet og gøy! Er med i alle konkurranser som er overkommelige på instagram
Oi[emoji1] snakk om å være heldig da [emoji4] prøver å være med på de jeg kommer over selv, men glemmer ofte å skjekke etter [emoji28]

Så moro:) gratulerer med ny vogn! Høres ut som Instagram kanskje er løsningen for min del og, i og med at heller ikke jeg vil at folk skal finne ut at jeg er gravid på den måten.. Men finnes det ikke noen måte å skjule sider man følger, kommentarer, etc på Facebook? Hadde gjort det veldig mye enklere:rolleyes::p

Back
Topp