Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi ble overrasket over at vi fikk svar så fort og at vi i det hele tatt fikk plass. Har erfaring med at barn som ikke har krav på plass ved hovedopptaket må vente lengre på svar. Og siden det pleier å stå barn på venteliste her, så var jeg sikker på at vi måtte det. Hadde egentlig søkt plass ifra februar, men heller plass ifra desember enn ingen plass[emoji4]Vi søkte plass fra mars 18 men ikke fått svar enda xD
Vet ikke om det er mange som venter på plass men tror egentlig det er veldig greit. Men vet at barnehagen ikke vet enda tall for hvem som skal begynne. Foreldre samtale i går og min gutt født i 2015 kunne risikere storbarns avdeling. Ikke så mange plasser..Vi ble overrasket over at vi fikk svar så fort og at vi i det hele tatt fikk plass. Har erfaring med at barn som ikke har krav på plass ved hovedopptaket må vente lengre på svar. Og siden det pleier å stå barn på venteliste her, så var jeg sikker på at vi måtte det. Hadde egentlig søkt plass ifra februar, men heller plass ifra desember enn ingen plass[emoji4]
Vet du hvordan barnehagedekningen er i kommunen din? Er det lett å få plass?
Det blir ofte en del utfordringer uten barnehageplass. Ikke alle som kan ha ulønnet permisjon. Vi hadde også hatt problemer uten barnehageplass. Håper ventelisten er kort, slik at dere får tildelt plass snart[emoji4]Søkte pmass fra 1.feb men ventelistet på alle 4 [emoji14] vet ikke hva vi gjør hvis hun ikke kommer inn..
Vet ikke om det er mange som venter på plass men tror egentlig det er veldig greit. Men vet at barnehagen ikke vet enda tall for hvem som skal begynne. Foreldre samtale i går og min gutt født i 2015 kunne risikere storbarns avdeling. Ikke så mange plasser..
For meg haster det ikke med svar endaÅja, greit å få de i samme barnehage da. Håper dere snart får svar[emoji4]
Så du prøver ikke å søke utsatt oppstart? Så du kanskje slipper å betale?Her har vi fått plass fra 1 august 2017. Blir å betale 5 mnd uten at hun sksl hå der...tenker oppstart 1 januar!