Dilemmas!

Nudistleir, lett (Ps elsker den boka) :D


Ville du alltid drasset med deg en tjukkasmadrass uansett hvor du går, eller alltid gått rundt med en påskrudd motorsag?
 
Spise det én gang i året[emoji85]
Tror jeg. Den var litt vanskelig, og fæl ;)

Se på foreldrene dine ha sex hver dag, eller bli med dem én gang? (Sorry[emoji38])
HAHAHA HERREGUD JEG DØR!!!!!
 
Nudistleir, lett (Ps elsker den boka) :D


Ville du alltid drasset med deg en tjukkasmadrass uansett hvor du går, eller alltid gått rundt med en påskrudd motorsag?
Tjunkasmadrass

Ikke fått barn i det hele tatt eller fått 12 unger?
 
Tjunkasmadrass

Ikke fått barn i det hele tatt eller fått 12 unger?
12 unger... men stakkars kroppen min som må gå gravid 12 ganger og "venninnen" min som må føde alle de ungene.


Rope "JAMMEN SÅ FLOTT DA!" til alle du håndhilser på, eller rope "BOOORING!" i alle framtidige taler du må høre på?
 
12 unger... men stakkars kroppen min som må gå gravid 12 ganger og "venninnen" min som må føde alle de ungene.


Rope "JAMMEN SÅ FLOTT DA!" til alle du håndhilser på, eller rope "BOOORING!" i alle framtidige taler du må høre på?
JAMMEN SÅ FLOTT DA[emoji23]

Blind eller døv?
 
Kino.

Team Brad eller team Angelina?

Team Angelina

Kun gi dorullnisser som presang til alle dine venner på Julaften, eller bytte ut all Julemat med Grandiosa og Mexikansk gryte?
 
Team Angelina

Kun gi dorullnisser som presang til alle dine venner på Julaften, eller bytte ut all Julemat med Grandiosa og Mexikansk gryte?
Dorullnisser[emoji111]️ de kan jo bli fine da[emoji16]

Tore eller Steinar Sagen?
 
Dorullnisser[emoji111]️ de kan jo bli fine da[emoji16]

Tore eller Steinar Sagen?

ÅÅÅ den er vanskelig, de er jo så fine begge to <3 Tore!

Sterilisere deg selv med en pinne, eller rense alle fremtidige sår og skader med plumbo?
 
Sex!!!

Gå rundt med en grankongle i rektum resten av livet, eller se ut som Jahn Teigen?

Hahaha, grankongle i rektum!

Alltid bli glodd på av 6 andre mens du bæsja eller bu midt på Galdhøpiggen? (Herregud eg er dårlig)
 
Hahaha, grankongle i rektum!

Alltid bli glodd på av 6 andre mens du bæsja eller bu midt på Galdhøpiggen? (Herregud eg er dårlig)
Bæsja, har 1-3 som glor på meg allerede [emoji23] (barn og katt, ikke mann)

London eller New York?
 
Back
Topp