[emoji23]
Snøen er smelta her. Men er snø i fjella enda da i det minste![]()
Her kom det en heftig byge nettopp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
[emoji23]
Snøen er smelta her. Men er snø i fjella enda da i det minste![]()
Jeg som skulle få med meg når innlegg 18000 ble laget. Men der gikk jeg raskt forbi gitt.
Innlegg 18079 postet nuh![]()
Ikke så ille da
Jøssenavn gitt [emoji23][emoji33]Jeg som skulle få med meg når innlegg 18000 ble laget. Men der gikk jeg raskt forbi gitt.
Innlegg 18079 postet nuh![]()
Hurra [emoji14]Her kom det en heftig byge nettopp!
Tusen takkGratulerer med dagen til sambo![]()
Hurra [emoji14]
Unger som gikk til skolen med votter og gleda seg veldig. Syns jo synd på de når været skifter totalt om. Jaja
Kan ha sol i morgen og kun det jeg da. Da må jeg og eldste til byen til tannlegen. Skal vi se om hu har vært nøye nok med å gå med platene i munnen![]()
De hadde disse til 799 nåVis vedlegget 221480
Helt sant. Ikke rart man er småsyk ofte nå [emoji23][emoji33]Nå skinner solen her [emoji23] for ett vær! Tror vi er innom alle årstidene på en gang gitt!
Helt sant. Ikke rart man er småsyk ofte nå [emoji23][emoji33]
Ja. Her hoster de og blir jo ikke kvitt det heller. Selv vært snufsete og hostete. Blir sol og sommer! [emoji23]Konstant forkjøla unger!
Ja. Her hoster de og blir jo ikke kvitt det heller. Selv vært snufsete og hostete. Blir sol og sommer! [emoji23]
Bystasjonen. Div sportsvarer til salg ved siden av utsalget til barbebutikkenHvor?
Åhh digg daTakk sitter hos frisør nå så dagen er topp![emoji2][emoji2]
Jobb i dag?Takk det samme
Kjøpt dere noe nytt? [emoji1]Ser virkelig frem til sommeren! Men først påsken da, med flytting! [emoji1319][emoji1319]
hvilken butikk er det?De hadde disse til 799 nåVis vedlegget 221480
Har vert igjennom en laaaang periode her nå ja.Konstant forkjøla unger!