Truseinnlegg

onskedrom

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Høsthjerter 2017
Til vanlig trenger jeg truseinnlegg 2-3 dager i måneden rundt el, og da bruker jeg de tynne, små som er pakket inn hver for seg i en grønn eske fra Libresse. Men disse er litt dyre, så for litt siden så trengte jeg nye, for nå bruker jeg jo hver dag! Og endte da opp med en kjøpe en pakke på 50. Denne var også grønn og fra Libresse, men disse var ikke pakket inn hver for seg, og litt tykkere. Jeg lurer på om de het Classic? De kostet i hvert fall veldig mye mindre per stk, så derfor tok jeg den. Men jeg er altså ikke helt fornøyd med det...

Hvilket truseinnlegg bruker du og er du fornøyd?

Bruker libresse sine g-treng innlegg, og de elsker jeg! Før brukte jeg libresse classic men føler de er litt "klumpete"? Liker til og med bedre de ?best pris? Inleggene hos coop [emoji28] men de løsner lett fra mange trusestoff igjen. Så jeg slår et slag for stringen [emoji16]

Bruker Discreet Deo waterlily breathable multiform. Pakke med 100 stk. Koster ikke så mye, kjøper på Rusta.

Jeg bruker tøyinnlegg. Veldig behagelig (jeg synes personlig at plastikk er ganske ubehagelig i lengden) og billig. Jeg har ImseVimse sine som favoritt (finnes på toybleia.no) [emoji4]

Til vanlig trenger jeg truseinnlegg 2-3 dager i måneden rundt el, og da bruker jeg de tynne, små som er pakket inn hver for seg i en grønn eske fra Libresse. Men disse er litt dyre, så for litt siden så trengte jeg nye, for nå bruker jeg jo hver dag! Og endte da opp med en kjøpe en pakke på 50. Denne var også grønn og fra Libresse, men disse var ikke pakket inn hver for seg, og litt tykkere. Jeg lurer på om de het Classic? De kostet i hvert fall veldig mye mindre per stk, så derfor tok jeg den. Men jeg er altså ikke helt fornøyd med det...

Hvilket truseinnlegg bruker du og er du fornøyd?

Bruker de samme som deg, men så det var kommet en ny type fra ob som jeg tenkte å prøve :) Ellers bruker jeg string innlegg. Må kanskje se på rusta selv da, blir fort penger av det!

Always dailies!
9a689bccc8e0305cb042c0ecb4e96151.jpg

De er sykt gode, tynne, lette, puster litt (og slipper igjennom om det kommer mye), bruker de nesten hver dag.
Finnes en variant uten lukt også, men synes ikke de lukter så mye uansett (kan være for pakken er fra i høst).
Sverger forsåvidt til always når det gjelder tykkere truseinnlegg og bind også, liker bedre overflaten og synes de "puster" bedre en libresse/first prise.

Bruker de fra first price, helt ok for det de brukes til

Jeg har akkurat kjøpt i tøy fra lillegullbleier.no. Jeg synes det blir så klamt og ubehagelig med plasten i engangsinnleggene, og disse var virkelig en annen verden

Back
Topp