>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Usj. Den er noe dritt! God bedring [emoji8]Så kom hodepinen snikende her og![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usj. Den er noe dritt! God bedring [emoji8]Så kom hodepinen snikende her og![]()
Ikke sant? Nå ringte hu også da å forklarte. Helt greit sier jeg. Jeg er ikke sur, men man blir litt overraska og skuffa når dere kun skryter på svømminga til oss. Om dere hadde litt problemer er også det noe dere burde nevne.What! Det er dårlig altså! Barn er jo barn, og la de få være barn. Litt tull hører med, og alle bør få en ny sjanse.
Soory altså, men her hadde jeg satt ned foten. Hva for noe???? Skal ikke de være voksen og faktisk forklare problemet når problemet er, og ikke komme flere dager etterpå. Helt sjokka jeg.Var visst ikke feil mail. Mi og søskenbarnet hadde visst ikke hørt helt etter sist gang og ville ikke gjøre det de skulle. Dermed blir de kasta ut med en gang. For gud forby de skal få en sjanse til.
Så da må unga som kan svømme under vann og hoppe fra kant og elsker å bade, tilbake ett nivå plutselig. Nevnte jeg at de har kun fått skryt av trenerne? For det har de. Og syns virkelig at de burde si ifra til oss når vi sto der på mandag da om barna hadde tulla til litt. For da kunne vi sagt til alvorsord til de også evnt.
Har skrevet i mailen det også at det kunne de sagt til oss personlig på mandag. De sto i garderoben med oss jo. Skal de da ha hvalmerket tilbake også da mon tro? For om unga må tilbake dit, så fortjente de de jo egentlig ikke. Om rett skal være rett liksom.
Kult når de har sagt til barna at de var for gode for hval, også kaster de de tilbake dit.
Ble pizza rester fra middagen i gårHva spiste du?
ÅneiSå kom hodepinen snikende her og![]()
Men ungene flyttes da ikke et nivå for å ikke høre etter på en trening?Ikke sant? Nå ringte hu også da å forklarte. Helt greit sier jeg. Jeg er ikke sur, men man blir litt overraska og skuffa når dere kun skryter på svømminga til oss. Om dere hadde litt problemer er også det noe dere burde nevne.
Hu forsto det da. Og tror nok hu ikke syns det var så gøy å snakke med meg. Jeg er sta. Ungen min er sta. Det er en familieting [emoji23] Heldigvis ble søskenbarnet også flytta ned. Så da kan vi enda ta følge i det minste [emoji85]
Ikke sant? Nå ringte hu også da å forklarte. Helt greit sier jeg. Jeg er ikke sur, men man blir litt overraska og skuffa når dere kun skryter på svømminga til oss. Om dere hadde litt problemer er også det noe dere burde nevne.
Hu forsto det da. Og tror nok hu ikke syns det var så gøy å snakke med meg. Jeg er sta. Ungen min er sta. Det er en familieting [emoji23] Heldigvis ble søskenbarnet også flytta ned. Så da kan vi enda ta følge i det minste [emoji85]
Ble pizza rester fra middagen i går![]()
Åneigod bedring
Håper den viker raskt.Får ta med en Paracet tenker jeg...
Nope![]()
Hørtes veldig uprofesjonelt utVar visst ikke feil mail. Mi og søskenbarnet hadde visst ikke hørt helt etter sist gang og ville ikke gjøre det de skulle. Dermed blir de kasta ut med en gang. For gud forby de skal få en sjanse til.
Så da må unga som kan svømme under vann og hoppe fra kant og elsker å bade, tilbake ett nivå plutselig. Nevnte jeg at de har kun fått skryt av trenerne? For det har de. Og syns virkelig at de burde si ifra til oss når vi sto der på mandag da om barna hadde tulla til litt. For da kunne vi sagt til alvorsord til de også evnt.
Har skrevet i mailen det også at det kunne de sagt til oss personlig på mandag. De sto i garderoben med oss jo. Skal de da ha hvalmerket tilbake også da mon tro? For om unga må tilbake dit, så fortjente de de jo egentlig ikke. Om rett skal være rett liksom.
Kult når de har sagt til barna at de var for gode for hval, også kaster de de tilbake dit.
Ei annen ringte nå min søster. Og hu forklarte MYE bedre. Hu syns det hele var flaut og ble tatt helt feil. Så søstra mi (som er verre enn meg ble roligere da) Hu var visst en pedagogisk (?) bhglærer. Men hjalp litt det daSoory altså, men her hadde jeg satt ned foten. Hva for noe???? Skal ikke de være voksen og faktisk forklare problemet når problemet er, og ikke komme flere dager etterpå. Helt sjokka jeg.
Om så de har tulla seg en gang, så kan de ikke bli kastet over på 1 nivå.
MAKAN!
De mente de hadde tulla på to treninger. Men vi snakka med de sist uke og alt de gjorde var å skryte... Profesjonellt gitt...Men ungene flyttes da ikke et nivå for å ikke høre etter på en trening?
Veldig lite profesjonelt.
Vi betaler ja. De kan visst det.Men dette er jo noe dere betaler for? Kan de bare gjøre det sånn?
Uff jaHørtes veldig uprofesjonelt ut![]()
![]()
ELSK!
I know [emoji7] Nydelig. Har lignende da. Har denne [emoji7]
![]()
Kjenner jeg ble litt sur når jeg får mail om at minste blir flytta ned ett hakk pga hu ikke var der sist uke på svømming. Hu VAR der. Vi har kommet på hver svømming. Ikke pokker om de får flytte hu ned gitt. De MÅ jo ha sendt til feil person tenker jeg.
Ha en fin dag alle![]()