♫ Skravletråd Mars ♫

ROLIG. Pust dypt inn og rooooolig ut igjen. Skal ikke ha noe migrene nå!

De svarer nok snart skal du se. Så sier de at alt var en feil. :)
Satser på det. Får håpe det. Om ikke annet kan de ringe meg opp igjen snart. Rett før jeg jakter på hu for å finne arbeidsplassen gitt [emoji85]

Gjør nok det. Ringte søstra mi som jeg går med. For begge våre to går i lag. Bonusen. For da tar vi følge.

Hu bare lo og lurte på hva de hadde røyka liksom.

Æsj ja. Ordner seg nok!

Men dumt de skal gi deg unødvendig stress liksom!

Får vel bare vente på oppsigelse og ta det derfra. Jeg ba ham bare sette seg litt inn i loven og sende meg en gyldig oppsigelse.
Han virket som han er under oppfatning at jeg har vært sykemeldt da...
:( slitsomt når det blir sånn. Kan ikke nav informere han da?

Hva, sier han det?![emoji849]
Her skal jeg først til hudlege med eldste så til frisør[emoji2]
Foreldresamtale med mellomste er vi nettopp ferdig med[emoji4]
Det gjør han. Ba ham sende meg en gyldig oppsigelse, så får vi ta det derfra..

Hvordan gikk samtalen? :)

:( slitsomt når det blir sånn. Kan ikke nav informere han da?
Det kan de sikkert, men da må nok han ringe dem [emoji14]
Foreløpig så er jeg jo sykemeldt, og han har jo heller ikke lov til å si meg opp på det grunnlaget siden første sykedag er i dag [emoji14] og han vil nok prøve å stå på sitt uansett tenker jeg.
Får nok ikke gjort noe særlig før jeg har oppsigelsen her, men har ihvertfall fått bekreftet at han ikke har lov til dette.
Stor klem til deg [emoji169][emoji169] Han høres ikke helt... god ut. [emoji13]
Takk ♡

Det kan de sikkert, men da må nok han ringe dem [emoji14]
Foreløpig så er jeg jo sykemeldt, og han har jo heller ikke lov til å si meg opp på det grunnlaget siden første sykedag er i dag [emoji14] og han vil nok prøve å stå på sitt uansett tenker jeg.
Får nok ikke gjort noe særlig før jeg har oppsigelsen her, men har ihvertfall fått bekreftet at han ikke har lov til dette.

Takk ♡
Stå på ditt :Heartpink

Var visst ikke feil mail. Mi og søskenbarnet hadde visst ikke hørt helt etter sist gang og ville ikke gjøre det de skulle. Dermed blir de kasta ut med en gang. For gud forby de skal få en sjanse til.

Så da må unga som kan svømme under vann og hoppe fra kant og elsker å bade, tilbake ett nivå plutselig. Nevnte jeg at de har kun fått skryt av trenerne? For det har de. Og syns virkelig at de burde si ifra til oss når vi sto der på mandag da om barna hadde tulla til litt. For da kunne vi sagt til alvorsord til de også evnt.

Har skrevet i mailen det også at det kunne de sagt til oss personlig på mandag. De sto i garderoben med oss jo. Skal de da ha hvalmerket tilbake også da mon tro? For om unga må tilbake dit, så fortjente de de jo egentlig ikke. Om rett skal være rett liksom.

Kult når de har sagt til barna at de var for gode for hval, også kaster de de tilbake dit.

Var visst ikke feil mail. Mi og søskenbarnet hadde visst ikke hørt helt etter sist gang og ville ikke gjøre det de skulle. Dermed blir de kasta ut med en gang. For gud forby de skal få en sjanse til.

Så da må unga som kan svømme under vann og hoppe fra kant og elsker å bade, tilbake ett nivå plutselig. Nevnte jeg at de har kun fått skryt av trenerne? For det har de. Og syns virkelig at de burde si ifra til oss når vi sto der på mandag da om barna hadde tulla til litt. For da kunne vi sagt til alvorsord til de også evnt.

Har skrevet i mailen det også at det kunne de sagt til oss personlig på mandag. De sto i garderoben med oss jo. Skal de da ha hvalmerket tilbake også da mon tro? For om unga må tilbake dit, så fortjente de de jo egentlig ikke. Om rett skal være rett liksom.

Kult når de har sagt til barna at de var for gode for hval, også kaster de de tilbake dit.

What! Det er dårlig altså! Barn er jo barn, og la de få være barn. Litt tull hører med, og alle bør få en ny sjanse.

Back
Topp