♫ Skravletråd Mars ♫

Her fikk poden billetter til bursdagen. Så blir å kjøre ned på lørdag, og hjem søndag.
Blir koselig da! [emoji1] Blir nok kjempegøy. Kan helst sangene like godt som unga jeg [emoji23]

Kjenner jeg ble litt sur når jeg får mail om at minste blir flytta ned ett hakk pga hu ikke var der sist uke på svømming. Hu VAR der. Vi har kommet på hver svømming. Ikke pokker om de får flytte hu ned gitt. De MÅ jo ha sendt til feil person tenker jeg.
Du får sende svar tilbake, og se hva de sier.

Høres nesten ut som de har sendt til feil person ja.

Smittes ved langvarig hudkontakt, mellom mennesker[emoji849] ofte man kan smittes ved seksuell omgang... Håper da virkelig ikke det er derfor 8åringen har fått det![emoji23]
Langvarig hudkontakt? Høres rart ut :P

Men håper han blir kvitt det da. Når får dere endelig svar?

Du får sende svar tilbake, og se hva de sier.

Høres nesten ut som de har sendt til feil person ja.
Har sendt mail tilbake ja. Også prøvde jeg å ringe. Sto at man kunne ringe for spm. Men ingen som tar tlf.

Kjenner jeg ble litt stressa av dette og hodepinen kom rett på plass. Selvfølgelig.

Ble litt irritert gitt...

Har sendt mail tilbake ja. Også prøvde jeg å ringe. Sto at man kunne ringe for spm. Men ingen som tar tlf.

Kjenner jeg ble litt stressa av dette og hodepinen kom rett på plass. Selvfølgelig.

Det ordner seg nok skal du se [emoji173]

En rask powernap da, evnt etter ærendene. For å få hodet litt på plass igjen. Skjønner godt det blir mye for hodet [emoji169] Får håpe det går bedre enn man tror. Overrasker en heller den positive veien.
Får vel bare vente på oppsigelse og ta det derfra. Jeg ba ham bare sette seg litt inn i loven og sende meg en gyldig oppsigelse.
Han virket som han er under oppfatning at jeg har vært sykemeldt da...

Jeg også. Men forstår at de har på engelsk også. De begynner bli større de også. Eldste ble lei av det norske, så hu ble glad for at de sang engelsk da.

Ja, de er jo plutselig verdens kjent!

Det ordner seg nok skal du se [emoji173]
Gjør nok det. Ringte søstra mi som jeg går med. For begge våre to går i lag. Bonusen. For da tar vi følge.

Hu bare lo og lurte på hva de hadde røyka liksom.

Æsj ja. Ordner seg nok!

ROLIG. Pust dypt inn og rooooolig ut igjen. Skal ikke ha noe migrene nå!

De svarer nok snart skal du se. Så sier de at alt var en feil. :)

Får vel bare vente på oppsigelse og ta det derfra. Jeg ba ham bare sette seg litt inn i loven og sende meg en gyldig oppsigelse.
Han virket som han er under oppfatning at jeg har vært sykemeldt da...
Stor klem til deg [emoji169][emoji169] Han høres ikke helt... god ut. [emoji13]

Back
Topp