911...

Ikke i bruk

Forumet er livet
..innlegg har dere skrevet fra kl 9 i går og til kl 9 i dag!
Det er faktisk 400 mer enn mandagen! Det er helt utrolig! :D Har dere det gøy?
 
Ja ;) ganske gøy, men vi må watte opp enda mer for tror ikke engang vi snuser på de som leder!!
 
Så morro med en update! Tusen takk! Jeg koser meg glugg [emoji3]
 
..innlegg har dere skrevet fra kl 9 i går og til kl 9 i dag!
Det er faktisk 400 mer enn mandagen! Det er helt utrolig! :D Har dere det gøy?
Mens vi har deg her, det har bli diskutert og konspirert rundt det, men hvorfor har jeg krone ved siden av nicket mitt i bv appen? [emoji41][emoji823]
 
Mens vi har deg her, det har bli diskutert og konspirert rundt det, men hvorfor har jeg krone ved siden av nicket mitt i bv appen? [emoji41][emoji823]
Du, det har jeg å lurt på, for det har jeg også. Mens noen har bokstavene OP. Og jeg klarer ikke å tenke meg til hva OP kan stå for heller.

Android appen ble oppdatert i går morges, så jeg må nesten høre med IT hva dette nye er, men jeg har bare ikke hatt tid til å spørre de enda ;)
 
Du, det har jeg å lurt på, for det har jeg også. Mens noen har bokstavene OP. Og jeg klarer ikke å tenke meg til hva OP kan stå for heller.

Android appen ble oppdatert i går morges, så jeg må nesten høre med IT hva dette nye er, men jeg har bare ikke hatt tid til å spørre de enda ;)
Jeg tror OP betyr at man er pålogget. Kan krona stå for moderator/admin? Jeg står jo av en eller annen grunn som "stab pålogget" på forsiden av forumet også [emoji28]
 
Jeg tror OP betyr at man er pålogget. Kan krona stå for moderator/admin? Jeg står jo av en eller annen grunn som "stab pålogget" på forsiden av forumet også [emoji28]
Ja alle gamle TGA står som stab pålogget når de er på. Får ta en ny runde med IT på det. Kan ikke ha det slik. Får bare fjerne hele greia egentlig.

Men du fortjener jo en krone da ;)
 
Må ikke fjerne krona til FruJohnsen! [emoji33]

Ja, ikke sant Lego? Må varmes opp litt først [emoji6]
 
Jeg tror OP betyr at man er pålogget. Kan krona stå for moderator/admin? Jeg står jo av en eller annen grunn som "stab pålogget" på forsiden av forumet også [emoji28]

Du, det har jeg å lurt på, for det har jeg også. Mens noen har bokstavene OP. Og jeg klarer ikke å tenke meg til hva OP kan stå for heller.

Android appen ble oppdatert i går morges, så jeg må nesten høre med IT hva dette nye er, men jeg har bare ikke hatt tid til å spørre de enda ;)
OP står vel for "orginial poster"? Altså, den som har laga innlegget får OP bak navnet sitt i den tråden. Eg står f.eks med OP på mine svar i sykkeltråden, fordi det var eg som oppretta den.
Sånn er det iallefall pååå..eit anna sosialt medium [emoji6]
 
OP står vel for "orginial poster"? Altså, den som har laga innlegget får OP bak navnet sitt i den tråden. Eg står f.eks med OP på mine svar i sykkeltråden, fordi det var eg som oppretta den.
Sånn er det iallefall pååå..eit anna sosialt medium [emoji6]
Det var akkurat det jeg og IT også fant ut nå ;)

Kronen er fordi man står som "stab". Så dette må endres.
 
OP står vel for "orginial poster"? Altså, den som har laga innlegget får OP bak navnet sitt i den tråden. Eg står f.eks med OP på mine svar i sykkeltråden, fordi det var eg som oppretta den.
Sånn er det iallefall pååå..eit anna sosialt medium [emoji6]
Oj, smart du!
 
Ja alle gamle TGA står som stab pålogget når de er på. Får ta en ny runde med IT på det. Kan ikke ha det slik. Får bare fjerne hele greia egentlig.

Men du fortjener jo en krone da ;)
Åh takk for det! Får endre nicket mitt og putte inn en![emoji28]
 
Evnt revolusjon? Men det blir kanskje litt heavy?
Det er helt frivillig. Jeg får stadig pm fra folk som tror jeg moderator [emoji85]
 
Back
Topp