Skjønner jeg godt. Men vi får satse på p få tilbake plassene våre når uken er over
Ja, får håpe det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner jeg godt. Men vi får satse på p få tilbake plassene våre når uken er over
Finnes det noe i det hele tatt på Ikea som er bra??
[emoji23][emoji23] komme til Bergen da. Så kan vi følge deg rundt[emoji23] trodde det bare var mannfolk som ikke likte ikea jeg[emoji12]
Goood morgen
Her våknet vi til masse snø i dagOg jeg har en del planer i dag, men nå vil jeg ikke ut av leiligheten
![]()
Stemt på korpset [emoji39]
Jeg og. Nytter ikke å gå på ikea uten å kunne deKan alle snarveiene på IKEA![]()
Ligger noen cm hos ossHer snør det, men legger seg ikke![]()
Åååå råkul!! Kjøper du med en til meg å ??Denne ønsker jeg nå [emoji7]
![]()
NopeMen det vil de vel ikke?[emoji23] innlegg her telles vel ikke med?
Og jeg fikk litt sjokk når jeg logget på å sjekket tallene i dagtidlig. Min våte lille drøm er oppfyltDet skjønner jeg godt. Visst det er så mye aktivitet her inne, skjønner jeg at hodet flyter over![]()
Og jeg fikk litt sjokk når jeg logget på å sjekket tallene i dagtidlig. Min våte lille drøm er oppfylt![]()

våt drøm faktisk 
Jeg og. Nytter ikke å gå på ikea uten å kunne de
Men derimot på Horisont (nytt kjøpesenter i bergen). DER sliter jeg![]()
Ligger noen cm hos oss![]()
Og jeg fikk litt sjokk når jeg logget på å sjekket tallene i dagtidlig. Min våte lille drøm er oppfylt![]()
Hahaha [emoji23] Og drømmer om mobilen [emoji85]Fikk lagt ned mobilen, men hjelper ikke det når en TENKER på mobilen![]()
Veldig [emoji7]Kjempe kul![]()
Ja. Inne på omoKorpset?
Www.flosskatt.no [emoji7] Er råååååfin [emoji7][emoji7]Åååå råkul!! Kjøper du med en til meg å ??Link til hvor man kan få kjøpt den?
Ja. Inne på omoFor Sara. De kan vinne uniformer tror jeg det var
![]()
Www.flosskatt.no [emoji7] Er råååååfin [emoji7][emoji7]